Kontrowersyjne

1. Data: 2001-02-26 20:53:32

Temat: Kontrowersyjne
Od: "maglop" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wiem, ze moze to niektorych zbulwersuje i wysla mnie na pl.rec.seks, ale tam
takie pytania sa przyjmowane z lekcewazeniem
Mianowicie chodzi mi o wytrysk nasienia w poblizu pochwy, czy moze
spowodowac zaplodnienie u kobiety posiadajacej blone dziewicza? Wiem, ze
niektorym pytanie moze sie wydac smieszne , Przepraszam i Sorry za out of
topic.
Pozdrowienka
MAGLOP

2. Data: 2001-02-26 22:11:06

Temat: Re: Kontrowersyjne
Od: "Kvba" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mianowicie chodzi mi o wytrysk nasienia w poblizu pochwy, czy moze
> spowodowac zaplodnienie u kobiety posiadajacej blone dziewicza?

Aby zajść w ciąże musi dojść do zapłodnienia komorki jajowej u kobiety przez
plemnik mezczyzny, co nie jest mozliwe przy blonie dziewiczej.Chyba ze w
trakcie stosunku blona dziewicza ulegla "rozerwaniu".
Pozdr.Kvba

3. Data: 2001-02-26 22:52:45

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Mon, 26 Feb 2001 21:53:32 +0100, "maglop"
<m...@w...pl> napisał coś takiego:

>Witam
>Wiem, ze moze to niektorych zbulwersuje i wysla mnie na pl.rec.seks, ale tam
>takie pytania sa przyjmowane z lekcewazeniem

Eeee tam od razu z lekceważeniem - napisz a zobaczysz że będą tacy co
odpowiedzą w sposób całkiem normalny i życzliwy.

> [...]
>niektorym pytanie moze sie wydac smieszne , Przepraszam i Sorry za out of
Zależy od tego co rozumiesz przez pojęcie - "w pobliże"
Otóż jest tak (zapewne to już wiesz) :
do zapłodnienia jest potrzeba:
- plemnika ( teoretycznie jednego , ale praktycznie sporej gromadki)
- jednej komórki jajowej u kobiety
- odpowiedniego czasu - bo choć plemnik żyje dużo to komórka jajowa
znacznie krócej

Druga rzecz - błona dziewicza to zwykle ( bo zdarzają się wyjątki ) nie do
końca szczelna bariera - dzięki temu krew menstruacyjna znajduje swoje
ujście. Tak więc kwestia dziewictwa nie ma tu nic do rzeczy.
Wszystko więc zależy jak definiujesz "pobliże pochwy" - jeśli jest
możliwość aby nasienie dostało się do niej , ewentualnie do przedsionka
pochwy to jest także teoretyczna możliwość zapłodnienia.

PS. Tę samą odpowiedź uzyskałbyś ode mnie na p.s.s

--
Cosa
c...@p...onet.pl

4. Data: 2001-02-26 22:52:46

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Mon, 26 Feb 2001 23:11:06 +0100, "Kvba"
<k...@p...onet.pl> napisał coś takiego:

>Aby zajść w ciąże musi dojść do zapłodnienia komorki jajowej u kobiety przez
>plemnik mezczyzny, co nie jest mozliwe przy blonie dziewiczej.Chyba ze w
>trakcie stosunku blona dziewicza ulegla "rozerwaniu".

Otóż pozwól że uściślę - błona dziewicza jak wspomniałem post wyżej nie
jest szczelną barierą ( u większości dziewic ) . Skoro więc jest
połączenie między przedsionkiem pochwy , a pochwą i dalej macicą to
teoretyczna możliwość pozostaje .

5. Data: 2001-02-26 23:17:08

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze. Znam takie przypadki.

6. Data: 2001-02-26 23:20:35

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PS: I nie ma w tym nic smiesznego...
Toz to koszmar...

7. Data: 2001-02-27 16:19:51

Od: "dr Teo" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bzdura !

> [...]
> jest szczelną barierą ( u większości dziewic ). Skoro więc jest
> połączenie między przedsionkiem pochwy, a pochwą i dalej macicą to

Jasne, że jest możliwe. Nawet bez wytrysku przez tzw. kropelkowanie.

Teo

8. Data: 2001-02-27 18:15:07

Od: b...@g...pl (blitzkrieg) szukaj wiadomości tego autora

oczywiscie ze to n9ic smiesznego i oczywiscie ze teoretycznie takie ryzyko i
stnieje
jest to malo prawdopodobne ale jednak
blona dziewicza nie jest sczelna bariera, przeciez krew miesiaczkowa co 28 d
ni znajduje tu swoje ujscie :)
pozdrawiam
p...@p...pl