RE:Odp: spotkanie pl.ogrodników

From: h...@i...com (Hanna Kolodziejska)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: RE:Odp: spotkanie pl.ogrodników
Date: 9 Aug 2000 10:29:07 +0200

>Czy raczej idzie wszystko na ?ywio-. Ci co sia znaj- i bad- w Powsinie w tym
>samym czasie, to sia spotkaj- i byS mo?e um!wi- sia na wsp!lne zwiedzanie
>wystawy 'Ziele* to ?ycie' i ewentualny wypad do Jagody. A Ci co nie znaj-
>nikogo z grupowicz!w (tak jak ja) pochodz- sami po Powsinie, potem
>ewentualnie odwiedz- wystawa i wr!c- sobie do domu ????

>Organizatorzy, napiszcie do mnie szczerze i dok-adnie jak to ma byS,
>Mo?e na priv.
>Pozdrawiam Krystyna.

Dlaczego na priv??? Ja tez, jak Krystyna, nikogo z Was osobiscie nie znam, ale
chetnie bym wpadla do Powsina. Nie odzywalam sie dotad bo czekalam na ostateczne
ustalenie terminu, zgodnie z powtarzanym na liscie zapewnieniem "wszyscy sa
zaproszeni". Czekam wiec tak sobie ale wciaz nie znam terminu.
Drugie moje pytanie: czy moge danego dnia pojechac wprost do Powsina czy tez
musze gdzies komus zglosic taki zamiar?
-- Hania
PS. Odwiedzin u Jagody nie planuje.

--