spotkanie pl.ogrodników

1. Data: 2000-08-08 05:50:01

Temat: spotkanie pl.ogrodników
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co za cisza wokół terminu spotkania w Powsinie???
Wracam do terminu proponowanego przez Jagodę 19 sierpień, 2-3 wrzesień jest
zbyt związany z początkiem roku szkolnego.
Nie damy radę wszystkiego zobaczyć w jeden dzień: być w Powsinie, na
wystawie i zobaczyć co u Jagody.

Odezwijcie się chętni do spotkania 19 sierpnia, w miarę najszybciej.
Ja się właśnie deklaruję.
Pozdrawiam Krystyna.

--
Chcesz się dowiedzieć o papugach Nimfach
czytaj na http://www.emernet.pl/nimfy

2. Data: 2000-08-08 06:02:29

Temat: Re: spotkanie pl.ogrodników
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:
> Co za cisza wokół terminu spotkania w Powsinie???
> Wracam do terminu proponowanego przez Jagodę 19 sierpień, 2-3 wrzesień jest
> zbyt związany z początkiem roku szkolnego.

Jak dla kogo. Poza tym chyba nikt nie zaczyna roku w sobote czy
niedziele.

> Nie damy radę wszystkiego zobaczyć w jeden dzień: być w Powsinie, na
> wystawie i zobaczyć co u Jagody.

Jak zaczniesz w sobote rano Powsinem, po poludniu Zielen to zycie (albo
odwrotnie - nie wiem) wieczor i nocka u Jagody. Rano w niedziele mozna
jeszcze raz Powsin albo Zielen to zycie.

> Odezwijcie się chętni do spotkania 19 sierpnia, w miarę najszybciej.
> Ja się właśnie deklaruję.

Oprocz Ciebie i Gamonia wszyscy sie juz zdeklarowali na 2-3 wrzesien.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

3. Data: 2000-08-08 06:45:11

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:

> Odezwijcie się chętni do spotkania 19 sierpnia, w miarę najszybciej.

Mi pasi i jeden i drugi termin - nie mam problemu pt. Rok Szkolny :) , nie mam
juz tez urlopu, wiec nigdzie nie jade i moge sie dostosowac.

Pozdrawiam,
zgnilka-s'lifka.

4. Data: 2000-08-08 11:40:14

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba wrote:

> Oprocz Ciebie i Gamonia wszyscy sie juz zdeklarowali na 2-3 wrzesien.

Jak to oprocz mnie? Mi pasi i jeden i drugi - bylo wysylane info, ale widac te
news-servers to news-badziewie, bo stale posty gina (ostatnio widuje juz ze 2
rano i ze 3 po poludniu, a pomiedzy tym jedma wielka dziura), wiec jak tu sie
dogadac? :(

Pozdrawiam,
robal.

5. Data: 2000-08-09 07:28:01

Temat: Odp: spotkanie pl.ogrodników
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...

> Oprocz Ciebie i Gamonia wszyscy sie juz zdeklarowali na 2-3 wrzesien.
> Pozdrawiam serdecznie :-)
> Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

Czy Jagoda też o tym wie???
Pozwalam sobie zacytować część listu Jagody do mnie, z 4 sierpnia.

"Ja nie mam nic przeciwko temu ale nie wiem, czy damy radę jednego
dnia wystawę Zieleń to życie i Powsin a pod wieczór na Wolę Szydłowiecką.
Czy to nie za dużo? Chyba że Piotr inaczej to widzi ......
Coś grupowicze nie dyskutują na ten temat ( czy nie są zainteresowani) a ja
się trochę denerwuję, bo muszę parę innych terminów ustalić a jeszcze nie
wiem nic konkretnego z naszym spotkaniem.
Pozdrawiam - Jagoda"

Przez ostatnie kilka dni ściągało mi się mało postów, więc może są
informacje na grupie, które do mnie nie docierają.
Jeżeli jest już na pewno ustalony termin spotkania 2-3 września, to proszę
mi powiedzieć, czy ktoś koordynuje osobami zgłoszonymi na to spotkanie?

Czy raczej idzie wszystko na żywioł. Ci co się znają i będą w Powsinie w tym
samym czasie, to się spotkają i być może umówią się na wspólne zwiedzanie
wystawy 'Zieleń to życie' i ewentualny wypad do Jagody. A Ci co nie znają
nikogo
z grupowiczów (tak jak ja) pochodzą sami po Powsinie, potem ewentualnie
odwiedzą wystawę i wrócą sobie do domu ????

Z mojego miejsca zamieszkania (woj. opolskie) mam do Powsina ok. 320 km,
więc przed decyzją wyjazdu chciałabym
wiedzieć dokładniej co mnie czeka.
Mam rodzinę w Łodzi i Warszawie i mogę u nich przenocować, ale aby być w
sobotę rano gdziekolwiek, muszę wyjechać dzień wcześniej.
Do tego mam do wyboru wziąć ze sobą siedmioletnie dziecko, które rozpoczyna
naukę w szkole, albo nie jechać wcale.
Zastanawiam się czy w ogóle obecność dziecka jest wskazana.
A poza tym, jakie są do pokrycia koszty spotkania.
Organizatorzy, napiszcie do mnie szczerze i dokładnie jak to ma być, Może na
priv.
Pozdrawiam Krystyna.

6. Data: 2000-08-09 08:29:07

Temat: RE:Odp: spotkanie pl.ogrodników
Od: h...@i...com (Hanna Kolodziejska) szukaj wiadomości tego autora

>Czy raczej idzie wszystko na ?ywio-. Ci co sia znaj- i bad- w Powsinie w tym
>samym czasie, to sia spotkaj- i byS mo?e um!wi- sia na wsp!lne zwiedzanie
>wystawy 'Ziele* to ?ycie' i ewentualny wypad do Jagody. A Ci co nie znaj-
>nikogo z grupowicz!w (tak jak ja) pochodz- sami po Powsinie, potem
>ewentualnie odwiedz- wystawa i wr!c- sobie do domu ????

>Organizatorzy, napiszcie do mnie szczerze i dok-adnie jak to ma byS,
>Mo?e na priv.
>Pozdrawiam Krystyna.

Dlaczego na priv??? Ja tez, jak Krystyna, nikogo z Was osobiscie nie znam, ale
chetnie bym wpadla do Powsina. Nie odzywalam sie dotad bo czekalam na ostateczne
ustalenie terminu, zgodnie z powtarzanym na liscie zapewnieniem "wszyscy sa
zaproszeni". Czekam wiec tak sobie ale wciaz nie znam terminu.
Drugie moje pytanie: czy moge danego dnia pojechac wprost do Powsina czy tez
musze gdzies komus zglosic taki zamiar?
-- Hania
PS. Odwiedzin u Jagody nie planuje.

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

7. Data: 2000-08-09 09:00:31

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:
> [...]

Dokladnie:
na 19 sierpnia zdeklarowali sie poczatkowo:
krycha, Jagoda, Gamon', Andrzej Opejda, R. Wolski, Edyta Szajnog, B.
Radzimierski i ja.
27 lipca termin na 2 wrzesnia zaproponowal Piotr Siciarski i oprocz
niego zgodzili sie:
Jagoda, Gamon, Wolski, Radzimierski, Edyta Szajnog, ja i dodatkowo
pasuje ten termin Piotrowi Kieracinskiemu. Nie bylo glosu sprzeciwu (do
wczoraj - 8 sierpien) wiec o ustalenie takiego terminu z dyrekcja z
Powsina poprosilem Pawla Slomczynskiego.

> Czy Jagoda też o tym wie???

Dokladnie tak samo czyta liste jak ja i Ty.

> Przez ostatnie kilka dni ściągało mi się mało postów, więc może są
> informacje na grupie, które do mnie nie docierają.

Nie sadze. Wydaje mi sie, ze sporo osob albo wyjechalo na wakacje albo
poszlo do ogrodka. Sam jestem zaskoczony tak slaba "chodliwoscia" tego
tematu, tym bardziej, ze przeciez tylu bylo grupowiczow chetnych na
spotkanie po spotkaniu u Boguslawa.

> Jeżeli jest już na pewno ustalony termin spotkania 2-3 września, to proszę
> mi powiedzieć, czy ktoś koordynuje osobami zgłoszonymi na to spotkanie?

W zasadzie to jest tu pewna niejasnosc. Otoz wszystkich zapraszala
Jagoda i dyrekcja z Powsina, choc ja wywolalem temat i naciskam na Pawla
Slomczynskiego w sprawie spotkania sie w Powsinie.

> Czy raczej idzie wszystko na żywioł.

Dyskusje na grupie zawsze ida na zywiol.

> [...]
> z grupowiczów (tak jak ja) pochodzą sami po Powsinie, potem ewentualnie
> odwiedzą wystawę i wrócą sobie do domu ????

Mysle, ze przed wyjazdem zdolamy sie jeszcze umowic dokladnie co, gdzie
i kiedy, zeby sie nie minac. Wprawdzie kilka osob znam, ale jesli
przyjade do Powsina to rowniez po to (a moze nawet glownie), by zobaczyc
innych, ktorych znam tylko z listow.

> Zastanawiam się czy w ogóle obecność dziecka jest wskazana.

Na to pytanie Ci nie odpowiem. Mi dzieci nie przeszkadzaja.

> A poza tym, jakie są do pokrycia koszty spotkania.

Nie wiem. W Powsinie chyba niewielkie, skoro nas zaptraszali :-) Na
targach to chyba zalezy od Ciebie.
A reszta? - to chyba pytanie do Jagody.

> Organizatorzy, napiszcie do mnie szczerze i dokładnie jak to ma być, Może na
> priv.

Absolutnie nie na priv. bo znowu bedzie ktos niedoinformowany.

8. Data: 2000-08-09 09:46:09

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...

> Dokladnie:
(...)
> [...]
> wczoraj - 8 sierpien) wiec o ustalenie takiego terminu z dyrekcja z
> Powsina poprosilem Pawla Slomczynskiego.
(...)>
> [...]
> A reszta? - to chyba pytanie do Jagody.

Może na

> Absolutnie nie na priv. bo znowu bedzie ktos niedoinformowany.

Dzięki za informację.
Czekam na te dokładniejsze informacje przed wyjazdem, "...co, gdzie i kiedy,
żeby się nie minąć."
Pozdrawiam Krystyna

9. Data: 2000-08-09 10:02:25

Od: "aMiraK" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieję, że lista nie jest zamknięta?
Bo chciałabym się dopisać ...

Na żywioł , to może sobie wszystko iść jak już sie spotkamy.
Ponieważ ponoć nie wszystkie posty nie docierają do wszystkich ( też to
zauważyłam ze zdziwieniem), więc może rozsądnie byłoby, żeby ktoś
forwardował informacje do wszystkich zainteresowanych na priv?
Nie chce byc zle zrozumiana, ale Krzysztof K. wyglada na zorientowanego w
szczegolach, no i jest juz po urlopie ... :-)
Jesli tylko sie zgodzi podjąć rolę organizatoro-przekaźnika :-) ( w
porozumieniu z Jagodą oczywiście)
Kto jest za?

Pozdrawiam
Mira :-)

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

10. Data: 2000-08-09 10:49:28

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Kolodziejska wrote:
> Drugie moje pytanie: czy moge danego dnia pojechac wprost do Powsina czy tez
> musze gdzies komus zglosic taki zamiar?

Mozesz pojechac wprost do Powsina.
Mam jednak nadzieje, ze bedziesz sie chciala z nami spotkac, a w takim
razie warto by bylo sie dowiedziec jaki kwiatek ma kazdy miec wpiety w
klapie marynarki (mezczyzni) lub we wlosach (kobiety) i co trzymac w
lewej rece ;-)

Co do terminu - zaproponowalem Pawlowi termin 2 wrzesnia bo:
- tak wychodzilo z dyskusji, ze to lepiej bo za jedna podroza do stolicy
spotkanie i targi
- nie bylo glosu sprzeciwu.

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba