Nowa pozycja książkowa

11. Data: 2001-10-31 18:57:51

Temat: Re: Nowa pozycja książkowa
Od: g...@i...pl (Grzegorz Wójcik) szukaj wiadomości tego autora

W dniu dzisiejszym strona sie nie otwiera. Tzn. strona glowna tak ale reszta
ani ani. czy kazdy ma ten problem czy to mnie sie uroilo.
Iza Wójcik

12. Data: 2001-10-31 22:37:01

Od: Michal Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Wójcik wrote:

> W dniu dzisiejszym strona sie nie otwiera. Tzn. strona glowna tak ale reszta
> ani ani. czy kazdy ma ten problem czy to mnie sie uroilo.

Mam ten sam problem. Przycisku "odmiany" ani zadnego innego nie ma.
I poza strona glowna, pierwsza i ostatnia nigdzie sie nie da dojsc.

Pozdrowienia,
Michal

13. Data: 2001-10-31 23:57:27

Temat: RE: RE: Nowa pozycja książkowa
Od: a...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Darek Pakosz

No ale skoro masz znikome osiagniecia to polecam Ci lekture pl.rec.ogrody.
Sporo sie tam ostatnio pisze na temat winorosli :-)

Pozdr.

D.P.

Skoro o tym mowa,to kto wie, jakbym mieszkal w innym rejonie kraju nie
wykluczam ze zajal bym sie uprawa winorosli.
Po prostu podziwiam Wasz zapal w tym co robicie.
I chwala Wam za to, ze propagujecie uprawe polskich winorosli tak szeroko i
z taka pasja.
O wiedzy nie wspomne :-))
Jakos tak dzisiaj pokojowo :-)))
Pozdrawiam
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

14. Data: 2001-11-01 06:31:51

Od: "Jerzy Zając" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Droczycie sie ze mna, Michal zreszta ma to w naturze.
Bezposredni dostep
http://iglaki.agrosan.pl/fram.htm
lub do odmian http://iglaki.agrosan.pl/fram1.htm
Rozwiazanie strony oparte jest o framesy.
Ksiazke mozna zamowic w wydawnictwie Benkowski pod adresem
www.benkowski.zetobi.com.pl
ale uprzedzam, ze fachowcy zrobili im strone o poteznej wartosci i nalezy
miec sporo cierpliwosci przed calkowitym otwarciem. Samego zamowienia mozna
dokonac tutaj
www.benkowski.zetobi.com.pl/zamowienie.htm (znacznie szybciej)
Pozdrawiam
Jurek

PS. Czy jeszcze ktos ma problemy z moja strona?

<3...@m...iupui.edu>...

15. Data: 2001-11-01 15:11:12

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Zając" <w...@a...pl> wrote in message news:9rqqep$j0g$1@news.tpi.pl...
> Droczycie sie ze mna, Michal zreszta ma to w naturze.

Przyznaje bez bicia - mam. Ale tym razem to naprawde tak
funkcjonuje, kiedy ogladam strone z pracy (Netscape 4.7* na SUNie).
IE 5.50 na pececie widzi wszystko jak trzeba. Widac strona
uzywa jakichs wodotryskow niedostepnych w niestandardowych
konfiguracjach.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

16. Data: 2001-11-03 07:16:55

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jerzy Zaj?c napisał(a) w wiadomo?ci: <9rnvr2$323$1@news.tpi.pl>...

Bardzo przepraszam, ale ciekawe jest to, że mimo złego adresu, trafiam
zawsze bezbłędnie.:)
A monografia jest znakomita, szczególnie na wyprawy w teren.

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2001-11-05 08:59:49

Od: "Jerzy Zając" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a) w wiadomości:
<9s5en4$imq$1@zeus.polsl.gliwice.pl>...
>A monografia jest znakomita, szczególnie na wyprawy w teren.

Dzieki, ogromne. Dokladnie temu ma sluzyc. Jeszcze nie tak dawno
sprzedawalem i wiem, jak sie czlowiek nawykreca rekami dla zobrazowania
pokroju rosliny, zreszta nie tylko. Gdyby wszyscy klienci mieli ze soba taka
sciagawke...
Wiem takze, ze nie w kazdej szkolce obsluga jest cierpliwa, wielokrotnie
dlugo trzeba czekac na jakakolwiek informacje, zwlaszcza w sezonie. A jak
szkolka bardziej renomowana (czyt. z duzym popytem) to mozna sie nie
doczekac.
Pozdrawiam
Jurek
---------------
http://iglaki.agrosan.pl/fram.htm

18. Data: 2001-11-05 10:28:15

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Boguslaw Radzimierski napisał(a):

> Po prostu podziwiam Wasz zapal w tym co robicie.
> I chwala Wam za to, ze propagujecie uprawe polskich winorosli tak szeroko i
> z taka pasja.
> O wiedzy nie wspomne :-))

Darek! Uważaj!!!!
Chwalš!!!!
Nie wierz Danaom gdy przynoszš dary.....
Pozdrawiam :-)
Janusz

19. Data: 2001-11-05 10:38:08

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Boguslaw Radzimierski napisał(a):

> Skoro o tym mowa,to kto wie, jakbym mieszkal w innym rejonie kraju nie
> wykluczam ze zajal bym sie uprawa winorosli.

Środkowa Polska to nie jest najgorszy region, zwłaszcza dla uprawy nowoczesnych
odmian.:-))) A jeszcze przy Twojej wiedzy i staranności.... :-)
Tylko sukcesy Ci grożš! :-))))))

> O wiedzy nie wspomne :-))

Mało jednoznaczne. Chwalisz czy kpisz???????

> Jakos tak dzisiaj pokojowo :-)))

I to jest podejrzane... :-))))))))
Pozdrawiam :-)))))))
Janusz

20. Data: 2001-11-05 16:50:02

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim, gratuluję wydania pierwszej książki :-). Następne pójdą
łatwiej.
Po drugie: czy mógłby ktoś zamieścić krytyczną (bo obiektywnej chyba nie
można napisać?, może Jerzy-redaktor się wypowie co do tego) recenzje tej
pozycji?
Zastanawiam się nad kupnem, ale nie mogę kupować "w ciemno".
Zresztą, zamieszczenie takiej recenzji może spowodować wzrost
zainteresowania tą pozycją, a to jesteśmy Jerzemu winni jako jego wirtualni
(żałuję, że tylko tak) koledzy.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Zawsze lepsza dłuższa gwarancja