RE: WSPOMNIENIA POCZĄTKÓW

1. Data: 2000-07-20 07:33:45

Temat: RE: WSPOMNIENIA POCZĄTKÓW
Od: b...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Wyobraz sobie, ze moj malzonek (tez Jurek) juz je odroznia i zbiera te wg
niego szlachetniejsze. Ma zamiar zrobic z nich zywoplot. Ja tam jestem
podobnego zdania jak ty i walcze, by z przodu domu nie bylo takiego
zywoplotu. Chociaz, w pracy mamy tuje kolumnowe i nawet mi sie podobaja.

Pozdrawiam - Basia P.

2. Data: 2000-07-20 09:17:45

Od: Grzegorz Szutka <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moja rodzicielka twierdzi, ze thuje to sa dobre na cmentarz...
ale ja nie podejmuje dyskusji - chcecie to gadajcie se z moja mamuska
;-))) www.mamulenka.com.cu.jp.pl
grzesiek
ps. nie przejmuj sie basiu swoja poczatkowoscia (jo tyz) mam wrazenie ze
fest specow to tu na liscie jest kilku (za to plodnych), o ich wielkosci
swiadczy fakt ze jeszcze chca gadac z nami maluczkimi.
pa!

trawniki
test2
Iglaki-pyl z cyklinowania ?