trawniki

1. Data: 2000-07-19 21:46:46

Temat: trawniki
Od: "tomi" <p...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Panstwo,
Potrzebuje bardzo szybko przygotowac trawnik - oczywiscie liczac sie z
realiami - jak to zrobic najlepiej. Mam zachwaszczona ziemie, a na jej
czesci nawet stara zdziczala trawe. mialem zamiar to potraktowac randapem,
ale dzis ktos mi powiedzial ze to nie bedzie tak szybko bo trzeba czekac a
"randapowanie" nie daje trwalych rezultatów. Jeszcze dzis radzace ni osoby
orzekly, ze nalezy zwyczajnie skopac to co jest wybrac zielsko o tyle o ile
a nastepnie posiac trawnik i DOPIERO POTEM potraktowac wschodzace zielska
jakims specyfikiem ( nie wiem jaki) na trawe albowiem on nie niszczac trawy
podobno likwiduje chwasty.
Czy moge uprzejmie prosi`c o opinie

Z góry dziekuje

Tomasz

2. Data: 2000-07-20 08:01:55

Temat: Re: trawniki
Od: "AndOver" <w...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomi" <p...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]
:
: Z góry dziekuje
:
: Tomasz

Zapomniałem nazw ale sa takie specyfiki, ktore nie niszcza roslin
jednolistnych (np.trawy).
Sprawdzilem u siebie i trawa zostala ale niektore starsze chwasty rowniez.
Pozdrawiam
Wojtek.

3. Data: 2000-07-20 08:24:56

Od: "AndOver" <w...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AndOver" <w...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
:
[...]
: :
: : Z góry dziekuje
: :
: : Tomasz
:
:
[...]
Juz sobie przypomnialem; uzywalem "Mniszka".
Wojtek

4. Data: 2000-07-20 09:59:32

Od: Andrzej <a...@e...kwp.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

AndOver napisał(a):

> [...]
> : Wojtek.
> :
> Juz sobie przypomnialem; uzywalem "Mniszka".

Ja uzylem STARANE - wszystko co nie trawa padlo. Bylo to jesienia zeszlego roku
i widze, ze niedlugo znowu bede musial go uzyc. Uwazam, ze jak raz na rok to
niezle.

Pozdrowienia
Andrzej

test2