Re: trawniki

From: "AndOver" <w...@b...gnet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: trawniki
Date: Thu, 20 Jul 2000 10:01:55 +0200

Użytkownik "tomi" <p...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
news:8l57ka$dll$1@news.onet.pl...
: Szanowni Panstwo,
: Potrzebuje bardzo szybko przygotowac trawnik - oczywiscie liczac sie z
: realiami - jak to zrobic najlepiej. Mam zachwaszczona ziemie, a na jej
: czesci nawet stara zdziczala trawe. mialem zamiar to potraktowac randapem,
: ale dzis ktos mi powiedzial ze to nie bedzie tak szybko bo trzeba czekac a
: "randapowanie" nie daje trwalych rezultatów. Jeszcze dzis radzace ni osoby
: orzekly, ze nalezy zwyczajnie skopac to co jest wybrac zielsko o tyle o
ile
: a nastepnie posiac trawnik i DOPIERO POTEM potraktowac wschodzace zielska
: jakims specyfikiem ( nie wiem jaki) na trawe albowiem on nie niszczac
trawy
: podobno likwiduje chwasty.
: Czy moge uprzejmie prosi`c o opinie
:
: Z góry dziekuje
:
: Tomasz

Zapomniałem nazw ale sa takie specyfiki, ktore nie niszcza roslin
jednolistnych (np.trawy).
Sprawdzilem u siebie i trawa zostala ale niektore starsze chwasty rowniez.
Pozdrawiam
Wojtek.