Zmarznieta i wyglodniala

1. Data: 2003-02-14 15:43:56

Temat: Zmarznieta i wyglodniala
Od: "Manatka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Puk, puk... (niesmialo)... To moze jeszcze raz: Puk, puk...?

Dzien dobry - mozna?

Witam wszystkich!
Musze przyznac sie bez bicia (tudziez linczu) ;) ze Was od jakiegos czasu
podczytuje... Ha! Nawet probuje wykorzystac pare przepisow. Mniemam, ze
nie macie mi tego za zle? ;)
Poniewaz lubie sobie (i nie tylko) cos ciekawego przygotowac w kuchni, mam
nadzieje znalezc tu sporo inspiracji. :))
Z gory uprzedzam, ze jestem wyedukowana odnosnie netykiety i zasad
panujacych na grupie. Strona grupowa zostala przeze mnie zeksplorowana i
dodana do ulubionych, tak wiec mysle, ze nie ma potrzeby wysylania mi
"Powitania", ktore i tak pare dni temu przeczytalam w calosci. (Pozdrowienia
dla AniR) :)))
No... a jesli okaze sie, ze to moj pierwszy i ostatni post na grupe... to
znaczy, ze ta puszka co sie gotuje w garnku...eksplodowala ;)))
Przyjmiecie do swego grona zmarznieta i wyglodniala (po powrocie ze spaceru)
Manatke?

--
--Man@tka--
==========

1. Data: 2003-02-14 17:32:36

Temat: RE: Zmarznieta i wyglodniala
Od: j...@s...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dzien dobry - mozna?
>
> Przyjmiecie do swego grona zmarznieta i wyglodniala (po

Hej Witaj!
Jasne,że przyjmiemy. Jednakże pod jednym warunkiem że Będziesz dużo gotować,
degustować, wymyślać, inspirować i innym rad takowych udzielać. A co;-))
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

1. Data: 2003-02-14 17:33:01

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manatka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
..
> Puk, puk... (niesmialo)... To moze jeszcze raz: Puk, puk...?
>
> Dzien dobry - mozna?
>
> Witam wszystkich!

[ciach]

> Przyjmiecie do swego grona zmarznieta i wyglodniala (po powrocie ze
spaceru)
> Manatke?

Witaj Manatka :-)) Hej!...jesteś tam? Czy puszka eksplodowała? Mam
nadzieję, że nie :).
Dobrze wybrałaś - nie ma lepszego miejsca dla zziębniętych i
wygłodniałych.

Pozdrawiam, Stokrotka

1. Data: 2003-02-14 18:37:35

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Manatka" <m...@g...pl>

> [...]
> dodana do ulubionych, [ciach]
> Przyjmiecie do swego grona zmarznieta i wyglodniala (po powrocie ze spaceru)

Witamy wyjatkowo cieplutko :-)))))
Barbara

---

1. Data: 2003-02-14 18:53:19

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj :-)
lepiej nie moglas trafic :-)
tu zawsze znajdzie sie duzy kubek dobrej herbaty, kawalek smakowitego ciasta
i mnoooostwo milych usmiechow :-)

Bozenka z Wilna ;o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-02-14 21:26:01

Od: "Manatka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl>

> lepiej nie moglas trafic :-)
> tu zawsze znajdzie sie duzy kubek dobrej herbaty, kawalek smakowitego
ciasta
> i mnoooostwo milych usmiechow :-)

Heh... cieplutko :) Jak w domku :)) Mmmm... jak przyjemnie :))

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> napisał

> Witaj Manatka :-)) Hej!...jesteś tam? Czy puszka eksplodowała? Mam
> nadzieję, że nie :)

Kurcze...nie eksplodowala, ale i tez nic sie nie zmienilo w konsystencji
zawartosci... Chyba jeszcze jestem niedouczona... ;) Hm... juz zaczynam Was
podejrzewac o jakis zart z tym mleczkiem...? :)))
Co do tego czy jestem, to owszem, tylko ja modemowa :( wiec reakcja jakby
spowolniona ;)

Dziekuje wszystkim za mile przyjecie i slubuje, ze bede gotowac, piec
pichcic i pitrasic ;) a o efektach informowac szacowne grono :)) [jakie by
one nie byly, te efekty] ;))

--
--Man@tka--
==========

1. Data: 2003-02-15 01:59:27

Od: w...@b...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Joanna Michalska <j...@s...pl> wrote:

> Jednakże pod jednym warunkiem że Będziesz dużo
> gotować, degustować, wymyślać, inspirować i innym rad takowych
> udzielać.

A bez inspirowania nie można??
Bo ja to się raczej do tego nie nadaję. Mogłam ewentualnie udzielić rad
typu "co powiesić na choinkę" ( o kurcze, już od grudnia tu jestem), ale
co udzielania rad kulinarnych to ja się nie podejmuję.
Pozwólcie chociaż dalej poczytać, coś przyrządzić i chwalić Wasze
przepisy (choć jak na razie tylko jeden wykorzystałam).
Elżbieta

1. Data: 2003-02-15 08:04:05

Od: j...@s...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozwólcie chociaż dalej poczytać, coś przyrządzić i chwalić Wasze
> przepisy (choć jak na razie tylko jeden wykorzystałam).

Ależ Elu to taka metafora była.A poza tym to każdy im więcej czyta coś
gotuje zaczyna swoje dodatki zmieniać i wychodzi inspiracja, a jeszcze
częściej to co jest zamiast tego co miało być. Hej a czytać każdy może a

1. Data: 2003-02-15 08:05:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Feb 2003 16:43:56 +0100, "Manatka"
<m...@g...pl> wrote:

> [...]
>znaczy, ze ta puszka co sie gotuje w garnku...eksplodowala ;)))
>Przyjmiecie do swego grona zmarznieta i wyglodniala (po powrocie ze spaceru)

Hej!!

co tam puszka, nawet jakby eksplodowala to i tak nic to, tylko ,
cholera, duzo sprzatania ;)) ja zrobilam kiedys chleb bez drozdzy
i je wgniatalam w stojace juz w formie ciasto, a najnowszy wymysl
to bardzo dobre ciasto, co mialo byc z bananami, jablkami i
rodzynkami ("bananowa pychotka"?) i roztopionym maslem - o
bananach zapomnialam, jak rozniez o masle. bananow juz nie
dodalam, maslem...polalam surowe ciasto!!!!!

siadaj, czytaj, podzruc jakis pomysl i sie nie przejmuj brakiem
odpowiedzi na cos, albo na oko slowami krytyki...tu sie chyba
tylko bije aroganckich takich co wpadaja, chca skrzydelek lub
golonki po bawarsku, nie mowia dziendobrydowidzenia i fiu! nie ma
ich... grupa jest bardziej jak rozbudowana rodzina - wszyscy sie
kochamy i rowno sobie skaczemy do oczu ;)))))))))))

Pierzasta, kobieta pelna (w tej chwili kawy)
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-15 09:09:42

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "Powitania", ktore i tak pare dni temu przeczytalam w calosci. (Pozdrowienia

W takim razie witam nieoficjalnie i w imieniu wlasnym!

Pozdrawiam,
AniaR

Puchatkowe ciasteczka z wisienką(P)
Czy pamieta ktos Outcooka ?