bardzo prosze o pomoc przy pisaniu pracy

1. Data: 2002-04-17 10:57:39

Temat: bardzo prosze o pomoc przy pisaniu pracy
Od: "Dexy" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcialem Was prosic o pomoc w anpisaniu
pracy.
Potrzebuje jakis informacji na jeden z
ponizej wymienionych tematow,
a moze ktos z was ma gotowa prace na jakis z
tych tematow
bede bardzo wdzieczny za pomoc, bo bez tej
pracy nei zalicze pierwszego
roku biologii.
Z gory jeszcze raz dziekuje
W miare mozliwosci prosze o odpowiedz nma
priva
A oto lista tematow:
1. Subkultura jako alternatywny świat. Czego
szukają młodzi ludzie w subkulturach?
2. Namiętność czy rozsądek? Miłość i wybór
partnera w świetle psychologii.
3. "Bo w filmie Jest inaczej"". Wpływ
telewizji na kształtowanie światopoglądu
współczesnego człowieka.
4. "Od roku szukam pracy". Wpływ bezrobocia
na psychikę młodego człowieka.
5. Wpływ agresywnych gier komputerowych na
psychikę ucznia klas gimnazjalnych.
6. Kumpel, znajomy, przyjaciel. Rola grupy
rówieśniczej w okresie dorastania.
7. Idol, autorytet, wzór do naśladowania,
obiekt podziwu? Kto staje się idolem
współczesnej młodzieży?
8. \ Papierosy. Narkotyk czy jedynie
niegroźna używka?
9. Pierwszy krok w chmurach. Wpływ inicjacji
seksualnej na nasze życie.
10. Alkoholizm w rodzinie. Wpływ na psychikę
i rozwój dziecka.
11. Mężczyźni są z Marsa a kobiety z Wenus.
Dlaczego tak trudno nam się zrozumieć?
12.| Internet zmienił nasz świat. Jak to może
wpływać na naszą psychikę?
13. Wstrząsnęły nami akty terroru. Jak
myślisz co myśli i czuje współczesny
terrorysta?
14. "Jestem zmęczony, daj mi spokój". Rodzice
spędzają z dziećmi coraz mniej czasu. Jaki
może mieć to wpływ na rozwój dziecka?
15. Sekty. Czy może spotkać to każdego z nas?
16. Dlaczego dzieci sięgają po narkotyki?
17. Szklanka \v połowie pusta czy pełna.
Wpływ osobowości na postrzeganie świata.
Jeszcze raz z gory dzieki
pozdarwiam

1. Data: 2002-04-17 13:24:04

Temat: Re: bardzo prosze o pomoc przy pisaniu pracy
Od: "L'e-szczur" <l...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dexy" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> Jeszcze raz z gory dzieki

Leń. Chyba, że dowiedziałeś się o tej pracy na dzień przed terminem oddania
(w takim przypadku uprzejmie przepraszan), ale mam wrażenie, że nie.
www.sciaga.pl - spróbuj a nuż się uda.

Pozdro

L'e-szczur

1. Data: 2002-04-17 13:53:10

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak bardzo $ilnie pro$i$z ?

1. Data: 2002-04-17 17:54:07

Od: "Dexy" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <a...@p...com> napisał
w wiadomości news:a9ju7s$6lq$1@news.tpi.pl...
> Jak bardzo $ilnie pro$i$z ?

bardzo bardzo silnie prosze bo to tak
naprawde dla mojej dziewczyny,
ktorej obiecalem ze jej to pomoge znalezc

1. Data: 2002-04-17 23:14:15

Od: "ergo" <e...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale to tematy - morze, nie piszesz nic o szczegolowosci, wiekszosc wymaga
badan lub rzetelnej literatury

1. Data: 2002-04-18 05:33:07

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >

> bardzo bardzo silnie prosze bo to tak
> naprawde dla mojej dziewczyny,
> ktorej obiecalem ze jej to pomoge znalezc

I po co takie dziewczyny zabierają miejsce na studiach osobom, które
interesuje wiedza i chcą się uczyć? Twoja dziewczyna nie ma żadnych ambicji
zawodowych a skoro taka leniwa, a masz wobec niej poważne plany, to już
nastaw się na zmywanie garów, sprzątanie, pranie jej usranych majtek,
pielęgnację i wychowanie dzieci, jeśli będziesz na tyle głupi, żeby jej je
zrobić. Zresztą i Ty chyba zbyt mądry nie jesteś, jeżeli wyobrażasz sobie,
że ktoś z grupy dyskusyjnej science psychologia, może nawet zawodowy
psycholog, będzie tracił czas na pisanie prac dla obcej dziewuchy.
Dorrit

1. Data: 2002-04-18 07:01:40

Od: "promyczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> że ktoś z grupy dyskusyjnej science psychologia, może nawet zawodowy
> psycholog, będzie tracił czas na pisanie prac dla obcej dziewuchy.

I tu się zgadazam z Dorrit, taka była moja pierwsza myśl po przeczytaniu
Twojego postu.
Po co ta osoba studiuje skoro nie umie/nie chce jej się napisać SWOJEJ
pracy.
Nie przyszło by mi do głowy proszenie tu ludzi o pomoc w pisaniu pracy,
chyba że temat był by wyjatkowo oryginalny.
Wtedy ewentualnie jakieś arykuły, odnosniki ale po co, net jest pełen
takih rzeczy.
Ja się chce to mozna sobie poradzić samemu, tym bardziej że tematów jest
dużo, i są dosyć oczywiste.

promyczka

1. Data: 2002-04-18 09:33:19

Od: "Dexy" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ale po co, net jest pełen
> takih rzeczy.
> Ja się chce to mozna sobie poradzić samemu,

ja tylko prosilem o pomoc jak nie to nie
gdybyscie wy byli na studiach i codziennie
mieli po 2 kolokwia
w dodatku siedzieli na wykladach od 9 do 19
to tez byscie szukali pomocy wszedzie
ale teraz rozumiem ze to byl blad w proszeniu
was o cokolwiek
i znowu okazalo sie ze zlowiek dla czlowiek
anic nie moze zrobic bezinteresowanie

1. Data: 2002-04-18 10:22:33

Od: "Krzysztof" <k...@w...spam.de> szukaj wiadomości tego autora

> ja tylko prosilem o pomoc jak nie to nie
> gdybyscie wy byli na studiach i codziennie
> mieli po 2 kolokwia
> w dodatku siedzieli na wykladach od 9 do 19
> to tez byscie szukali pomocy wszedzie

Codziennie 2 kolokwia i codziennie zajęcia przez 10 godzin???

Ile ona kierunków równocześnie studuje?

> ale teraz rozumiem ze to byl blad w proszeniu
> was o cokolwiek
> i znowu okazalo sie ze zlowiek dla czlowiek
> anic nie moze zrobic bezinteresowanie

a te wnioski to na podstawie tego, co Ci odpowiedzieli?
Bo jakoś nie bardzo - patrząc z boku - mogę się dopatrzyć związku z
odpowiedziami.

Krzysztof

1. Data: 2002-04-18 10:23:19

Od: "L'e-szczur" <l...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale teraz rozumiem ze to byl blad w proszeniu
> was o cokolwiek
> i znowu okazalo sie ze zlowiek dla czlowiek

A cóż to za uczenia serwująca 10 kolsów dziennie i 50 godzin zajęć ?????
Pewnie tutaj kilka osób jednak było na studiach i takiego bełkotu nie weźmie
za dobrą monetę. I nie ma co się obrażać, tylko brać się do roboty ciupasem,
bo sesja tuż tuż i pewnie ze 20 egzaminów do zdania.

L'e-szczur

Tak mnie wzielo...
Poszukuje: Alice Miller (Santorski)...
podejrzenia