Re: bardzo prosze o pomoc przy pisaniu pracy

From: "promyczka" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: bardzo prosze o pomoc przy pisaniu pracy
Date: Thu, 18 Apr 2002 09:01:40 +0200

Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości
news:a9lnnb$6t7$2@news.tpi.pl...
> I po co takie dziewczyny zabierają miejsce na studiach osobom, które
> interesuje wiedza i chcą się uczyć? Twoja dziewczyna nie ma żadnych
ambicji
> zawodowych a skoro taka leniwa, a masz wobec niej poważne plany, to już
> nastaw się na zmywanie garów, sprzątanie, pranie jej usranych majtek,
> pielęgnację i wychowanie dzieci, jeśli będziesz na tyle głupi, żeby jej je
> zrobić. Zresztą i Ty chyba zbyt mądry nie jesteś, jeżeli wyobrażasz sobie,
> że ktoś z grupy dyskusyjnej science psychologia, może nawet zawodowy
> [...]

I tu się zgadazam z Dorrit, taka była moja pierwsza myśl po przeczytaniu
Twojego postu.
Po co ta osoba studiuje skoro nie umie/nie chce jej się napisać SWOJEJ
pracy.
Nie przyszło by mi do głowy proszenie tu ludzi o pomoc w pisaniu pracy,
chyba że temat był by wyjatkowo oryginalny.
Wtedy ewentualnie jakieś arykuły, odnosniki ale po co, net jest pełen
takih rzeczy.
Ja się chce to mozna sobie poradzić samemu, tym bardziej że tematów jest
dużo, i są dosyć oczywiste.

promyczka