nie smiejscie sie ...

31. Data: 2004-10-15 16:15:23

Temat: Re: nie smiejscie sie ...
Od: "Przemek" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w wiadomości
news:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNEEJCCEAA.radzimierski@toya.
net.pl...
> Behalf Of Przemek
> (...)
>
> Uszło, bo pisałem że są sosny jednoigielne..
> :-) Bogusław

To smiesznie Bouguslawie wyszlo, tylko co ja mam z tym wspolnego?;))

Napisalem, ze cecha rozpoznawcza sosen jest zebranie igiel w peczki w
nastepujacych ilosciach:
2 (np. Sosna Banksa, Sosna wydmowa),
3 (np. Sosna Jeffreya ),
5 (np.Sosna oscista, Sosna drobnokwiatowa ).

I nic ponadto, wiec skad zarzuty (ze strony Renaty), ze mijam sie z
prawda bo sosna zwyczajna (pospolita) ma w peczkach 2 igly?
Na temat osadzenia igiel w sosnie zwyczajnej nie wypowiadalem
sie w tym watku!!!

32. Data: 2004-10-15 17:25:04

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek wrote:
> [...]
>
> I nic ponadto, wiec skad zarzuty (ze strony Renaty), ze mijam sie z
> prawda bo sosna zwyczajna (pospolita) ma w peczkach 2 igly?

Hm? Nic ponadto? Więc pozwól, że Cię zacytuję:

"Jezeli igly wyrastaja pojedynczo to sosne
mozesz smialo wyeliminowac."

Jak widać, nie tylko Bogusław, ale ja również, wywnioskowałam z tego
zdania, iż uważasz, że nie ma sosen jednoigielnych.

Pozdrawiam
Bea

33. Data: 2004-10-15 17:40:05

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl>
> Mowilam o wizji..
[...]

Ale ja tylko uprzedzam ;-)

> A jak sie Boguslaw ucieszy, juz to widze... On tak lubi takie prezenty
:-)

Wiem, że lubi oryginalne prezenty :-)

> PS. Wiesz.. w swietle Twojej aktualnej akuratnosci dosc zabawnie mi
sie
> jawi rozmowa, ktora mielismy swojego czasu nt artykulu w 'Ogrodach'...

Skleroza mnie dopadła i jakoś nie mogę sobie przypomnieć o co chodziło.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

34. Data: 2004-10-15 17:52:09

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger"

> To podjedź do szkółki Kampinoskiego Parku Narodowego W Julinku
> i kup. Były o ile dobrze pamiętam po 80 gr i raczej większe.
**********
Hihi, Krysiu, nie znasz mnie czy co ...
jakbym miala kiedy podjechac do Kampinosu to bym juz ze trzy razy u Ciebie
na wsi byla ... ;-)
Ania

35. Data: 2004-10-15 17:53:44

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Bogusław Radzimierski""

> Niekoniecznie, są sosny jednoigielne :-)
> :-) Bogusław
*******
No ja Cie blagam, Ty nie zalamuj mojej swiezo nabytej wiedzy dendrologicznej
;-))
Ania

36. Data: 2004-10-15 18:02:25

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Ana

> *******
> No ja Cie blagam, Ty nie zalamuj mojej swiezo nabytej wiedzy
> dendrologicznej
> ;-))
> Ania

Pinus monophylla- całkiem nieźle radzi sobie w naszym klimacie.
:-) Bogusław

37. Data: 2004-10-15 18:13:33

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Ana
(...)
> *******
> No ja Cie blagam, Ty nie zalamuj mojej swiezo nabytej wiedzy
> dendrologicznej
> ;-))
> Ania

Niektóre sosny np: Pinus muricata maja w pęczkach po dwie lub trzy igły
:-)
:-) Bogusław

38. Data: 2004-10-15 18:14:54

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski"
> Pinus monophylla- całkiem nieźle radzi sobie w naszym klimacie.
> :-) Bogusław

Zjadłeś: cembroides.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

39. Data: 2004-10-15 18:18:26

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of JerzyN

> Użytkownik "Bogusław Radzimierski"
>
> Zjadłeś: cembroides.
> ;-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Nic nie zjadłem :-)
U mnie rośnie Pinus monophylla 'Tioga Pass'
:-) Bogusław

40. Data: 2004-10-15 18:24:59

Od: "Przemek" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
net.pl...

> Jak widać, nie tylko Bogusław, ale ja również, wywnioskowałam z tego
> zdania, iż uważasz, że nie ma sosen jednoigielnych.

Ach juz rozumiem i przepraszam za zamieszanie. Racja
istnieje "Pinus monophylla" sosna jednoiglowa- jedyny rodzaj
sosny z pojedynczymi iglami. Mea culpa maxima:)

Dziekuje Beato za lopatologiczne sprostowanie-wyjasnienie;)

kto mi?????
pokrzywy
Gorąca prośba
Sosny - posadziłem