(pytanie) brzoskwiniowiec

1. Data: 2003-01-16 07:31:53

Temat: (pytanie) brzoskwiniowiec
Od: "Misia717" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Wydrukowałam przepis na brzoskwiniowiec (mam ochotę upiec to ciasto) - mam
pytanie - czy w cieście kruchym nie ma cukru? Napisane jest tylko-szczypta
cukru. Czy to możliwe?
Pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2003-01-16 09:56:01

Temat: Re: (pytanie) brzoskwiniowiec
Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Misia717 wrote:

> [...]
> pytanie - czy w cieście kruchym nie ma cukru? Napisane jest tylko-szczypta

To nie moj przepis, ale ja czesto robie kruche ciasto bez cukru, takze do
ciast ze slodkim nadzieniem - np do szarlotki. Natomiast jak dla mnie musi byc
w kruchym ciescie szczypta soli.
Pozdrawiam
Maria

1. Data: 2003-01-16 10:24:07

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Michalska wrote:
> Życzę smacznego i
> ciasta udanego.

To ja się jeszcze podepnę i poinformuję, że postanowiłam owo cud-ciacho
zrobić na swoje imienino-urodziny za kilka dni :-). Mam nadzieję, że nas
też urzeknie :-))

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2003-01-16 11:18:51

Od: j...@s...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciasto) - mam
> pytanie - czy w cieście kruchym nie ma cukru? Napisane jest

Witam!
Tak jak jest napisane cukru dodajemy do ciasta szczyptę. Budyń jest słodki,
brzoskwinie też i białko z cukrem a po upieczeniu posypujemy ciasto pudrem
więc nie ma potrzeby nadmiernie słodzić ciasta i w sumie to jest jego urok
,że nie jest za słodkie tylko wszystko się komponuję. Życzę smacznego i
ciasta udanego.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

1. Data: 2003-01-16 16:25:40

Od: j...@s...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Gosia
> wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

Się cieszę bardzo i jak wyżej
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

1. Data: 2003-01-17 06:11:04

Od: "Iwona Onet" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Pytałam o cukierw brzoskwiniowcu, pytałam, w końcu ciasto zrobiłam. Wczoraj
wieczorem pochłonęliśmy z mężem cały kawał cieplego ciacha - CUDO!!!! Dziś
rano zrobiliśmy powtórkę, na zimno jest jeszcze lepsze!
Dzięki za przepis - jest naprawdę super - ciasto jest tanie,
niespokmplikowane i szybko się je robi.
Pozdrawiam
Iwona (dawna misia717)

1. Data: 2003-01-17 07:22:25

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Michalska" <j...@s...pl> napisał w wiadomości

> Się cieszę bardzo i jak wyżej
> Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

Pytalam juz, ale jakos post mi umknal. Joasiu, czy tortownica 24cm. nie
bedzie za mala na to ciacho? Wiekszej nie mam.

Pozdrawiam.
Dorota

Ciasteczka
szyszki