REHABILITACJA 2003

1. Data: 2003-11-13 00:12:49

Temat: REHABILITACJA 2003
Od: "Centrum Polskiej Rehabilitacji" <i...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oficjalnie juz zapraszam Was na targi do Lodzi i do odwiedzenia "targow
wirtualnych" w Internecie:
http://www.targi.rehabilitacja.pl

Mozecie tam czytac NA BIEZACO aktualizowane newsy z imprezy, zobaczyc oferte
targowa, oraz co najwazniejsze za posrednictwem serwisu mozna zadawac
pytania i prosic o zrobienie zdjec z imprezy (np. jakiegos wyrobu). Pytania
moga byc kierowane bezposrednio do ktoregos z wystawcow lub do
organizatorow. Mozna np. poprosic o znalezienie jakiegos produktu w calej
ofercie targowej lub spytac wystawce o jakis konkretny wyrob. Mozna takze
prosic za naszym posrednictwem wystawcow o przeslanie katalogow drukowanych
na adres domowy. Na pytania bedziemy odpowiadac w czasie calej imprezy
wspolnie z wystawcami.

Witryna kosztowala nas bardzo duzo pracy i zeby bylo jasne jest projektem
zupelnie niekomercyjnym, ktory powstal tylko po to zeby impreza mogla trafic
pod strzechy ON ktorzy nie moga wysc z domu a maja dostep do Internetu (wiem
ze jest wiele takich osob). Dlatego bardzo Was prosze, zebyscie z niej
skorzystali i udowlodnili ze cala ta nasza praca nie byla na marne.
Zadawajcie pytania, beda na nie czekac specjalnie zatrudnione na ta okazje
osoby. Bardzo mi zalezy, zeby w kolejnych latach mozna bylo ten projekt
rozwijac a bedzie to mozliwe tylko wtedy kiedy bedzie duze zainteresowanie
z Waszej strony. Prosze powiadomcie swoich znajomych nie czytajacych grupy o
tej witrynie. Pokazcie innym ze warto cos dla Was robic! Jak nie macie pytan
to napiszcie za posrednictwem witryny do nas maila czy Wam sie podoba i czy
warto powtorzyc/rozwinac pomysl w przyszlym roku.

Na samej imprezie bedzie takze kafejka internetowa dostosowana specjanie dla
ON.

raf
http://www.targi.rehabilitacja.pl

PS. Moze kogos przekonam, ze technologia Flash moze byc takze wykorzystana
do czegos innego jak tylko reklama. Obiecuje, ze Ci ktorzy na ta okazje
wlacza akceptace Flasha nie beda zawiedzeni. ;) Wersja html bedzie mocno
okrojona w stosunku do Flasha ale zachowa funkcjonalnosc. Na moja specjalna
prosbe w calym serwisie nie bedzie ani jednej reklamy chociaz byly takie
zapedy.

2. Data: 2003-11-13 00:52:53

Temat: Re: REHABILITACJA 2003
Od: "Centrum Polskiej Rehabilitacji" <i...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakies chwilowe klopoty z poddomena mamy, mozna wejsc przez adres
alternatywny
http://www.rehabilitacja.pl/targi/

raf

3. Data: 2003-11-13 08:21:34

Od: "Centrum Polskiej Rehabilitacji" <i...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakies chwilowe klopoty z poddomena mamy, mozna wejsc przez adres
> alternatywny
> http://www.rehabilitacja.pl/targi/

Powinno wszystko juz dzialac. Mozecie tez zadawac pytania do
organizatorow/wystawcow bez wchodzenia do samego serwisu, wysylajac je na
adres t...@r...pl - odpowiedzi mozecie sie spodziewac jeszcze w
czasie trwania imprezy, w miare mozliwosci na biezaco.

raf

4. Data: 2003-11-13 08:58:59

Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <S...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest blad wiec uwazajcie, jak klikacie we wersji flash zadaj pytanie to
wchodzi bledny e-mail , dlatego ze jest ze spacja , nie chce wtedy wyslac,
najlepiej samemu wpisac e-mail: t...@r...pl ja napisalem do 1 z
firm zobaczymy czy dlugo bede czekac.
Tak swoja droga znalazlem tylko 4 firmy co maja wozki elektryczne ;( szkoda
ze nie oddzielono tej kategorii nawet ze wzgledu na tegoroczne
dofinansowanie PFRON.
Pozdr.

Użytkownik "Centrum Polskiej Rehabilitacji" <i...@r...pl> napisał
w wiadomości news:iaHsb.23062$W7.2921@news.chello.at...

5. Data: 2003-11-13 22:20:40

Od: "Centrum Polskiej Rehabilitacji" <i...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest blad wiec uwazajcie, jak klikacie we wersji flash zadaj pytanie to
> wchodzi bledny e-mail , dlatego ze jest ze spacja , nie chce wtedy wyslac,
> najlepiej samemu wpisac e-mail: t...@r...pl

takich bledow jest pewnie wiecej, prosze o wyrozumialosc, robil to tylko
jeden czlowiek po nocach w ostatniech chiwili:) jak wyjezdzalem dzisiaj kolo
poludnia bylo juz kilka pierwszych pytan od Was- bardzo licze ze w kolejnych
dniach bedzie ich wiecej

> ja napisalem do 1 z
> firm zobaczymy czy dlugo bede czekac.

sam jestem ciekaw napisz jak sobie daja rade :) pracuja przy tym bardzo
fajne dziewczyny ktore bardzo sie przejmuja rola i czekaja na Wasze pytania;
obiecaly ze zadne pytanie nie zostanie bez odpowiedzi, jednak jaka to bedzie
odpowiedz w duzej mierze zalezy od samych wystawcow ktorym musi sie chciec
podejsc do takiego wirtualnego klienta; pytania sa czytane na biezaco i
obiecali ze odpowiedzi tez beda odsylane jak najszybciej to mozliwe

> Tak swoja droga znalazlem tylko 4 firmy co maja wozki elektryczne ;(
szkoda
> ze nie oddzielono tej kategorii nawet ze wzgledu na tegoroczne
> dofinansowanie PFRON.

jest szansa ze pomysl rozwiniemiemy duzo profesjonalniej w przyszlym roku,
tak wiec wszystkie sugestie mile widziane; bardzo wazne zebyscie korzystali
z serwisu i zadawali pytania, wtedy organizatorzy beda widzieli ze jest sens
robic takei rzeczy!

raf

6. Data: 2003-11-14 07:29:04

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Rafale i grupowicze :-)

Ja juz w domku ale mialem okazje widziec sie z Rafalem i pieknymi
dziewczynami :-) Chlopaki nie bojcie sie tych dziewczyn pytac naprawde sa
mile i ladne. Co do samych targow to moje pierwsze odczucie jest takie.
Poprawiono ustawienie wystawcow i teraz sa umieszczeni w dwoch halach co
pozawa lepiej do nich dotrzec. Dobrze prezentuje sie (po raz pierwszy)
Aktywna Rehabilitacja z pieknymi kobietami na rownie pieknych wozkach. Wbrew
wszystkiemu sporo jest wystawcow z wozkami akumulatorowymi, wydaje mi sie ze
wiecej niz 4 jak tu ktos sugerowal. Sa nowe modele i coraz bardziej
kosmiczne. Barkuje mi nadal aut dla niepelnosprawnych, kiedys byly extra
stoiska z dostosowanymi samochodami. Nadal nie pojawil sie wystawca z
meblami dla ON. A teraz moje ciekawostki: pojawili sie ludzie z Lublina z
Activem za jedynie 1500 zl (w tamtym roku kosztowal 2400 zl). Wyglada
calkiem fajnie konstrukcja podobna do Pantery i sam zamierzam go sobie
kupic. Nie musze mowic ze inne Aktivy to juz wydatek 6.000-9.000 zl z
kilkoma wyjatkami tj. wozek robiony przez jakis chyba Rosjan sadzac z
akcentu - za (o ile dobrze pamietam) 3.000-3.500 zl i firme z Warszawy za
4.000-4.500 zl robiony na zamowienie. Byla tez firma ktora chciala mi
sprzedac wozek aktywny niemiecki ale za 4.900 zl. Do innych ciekawostek
mozna zaliczyc fakt ze nasze problemy zostaly zauwazone przez Politechnike
Lodzka - ktora tez sie tam wystawia, z dwoma ciekawymi pomyslami. No
dobra.... koncze bo musze zjesc sniadanko i powoli zbierac sily na kolejna
wyprawe na targi... wasz korespondent.... :-)

Arek

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

7. Data: 2003-11-14 07:49:13

Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <S...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie rabaty daja na wozki elektryczne? Chodzi o stormy... czy mozna kupic
Storm 2? Tym jestem zainteresowany, ale nic nie moge wybrac :( Powiedzmy ze
do dyspozycji 15,000zl. Chodzi o 2 wozki.

.

8. Data: 2003-11-14 10:03:48

Temat: Re[2]: REHABILITACJA 2003
Od: c...@w...pl (Andrzej Skowron) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

14 listopada 2003, 08:49:13, napisałe(a)ś:

SPJ> Jakie rabaty daja na wozki elektryczne? Chodzi o stormy... czy mozna kupic
SPJ> Storm 2? Tym jestem zainteresowany, ale nic nie moge wybrac :( Powiedzmy ze
SPJ> do dyspozycji 15,000zl. Chodzi o 2 wozki.
Zajrzyj na stronę http://republika.pl/wozki123/sklep.htm . Sklep jest
z Wałbrzycha i sprzedaje Stormy 2 za 12 900 zł. Nie wiem tylko czy
gość jest pewny, może ktoś już kupił u niego?

Andrzej
c...@w...pl
www.cizemek.prv.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

9. Data: 2003-11-14 10:08:36

Temat: Re: Re[2]: REHABILITACJA 2003
Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <S...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie tylko jak porownac majac wozek przed soba czy to euro czy nie euro?
Wiem ze mozliwosc adaptacji. Zauzmy stoi wozek i macie sprawdzic jaki to
model. Euro czy nie.

10. Data: 2003-11-14 16:17:49

Temat: Re[4]: REHABILITACJA 2003
Od: c...@w...pl (Andrzej Skowron) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

14 listopada 2003, 11:08:36, napisałe(a)ś:

SPJ> Wlasnie tylko jak porownac majac wozek przed soba czy to euro czy nie euro?
SPJ> Wiem ze mozliwosc adaptacji. Zauzmy stoi wozek i macie sprawdzic jaki to
SPJ> model. Euro czy nie.
Z tego co wiem i co widzę na tej stronie to nie jest euro. Jeśli się
nie mylę to storm euro nie ma możliwości rozbudowy w przeciwieństwie
do "nie euro".

Andrzej
c...@w...pl
www.cizemek.prv.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

proszę o opinie...
O wieściach z UE
nowa strona
Problem z Jawsem i polskimi literami
WROCŁAW Czy inwalidzi mają jakieś ulgi w TPSA?