RETROSKOPIA

1. Data: 2005-02-19 21:50:50

Temat: RETROSKOPIA
Od: "Enpi" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM,

MAM PYTANIE CZY RETROSKOPIA JEST BADANIEM BOLESNYM?
A JEŚLI TAK TO JAKIE ŚRODKI POPRAWIAJACE KOMFORT MOZNA ZASTOSOWAC?

Z GORY DZIEKI ZA INFO.

ENPI

2. Data: 2005-02-19 22:50:48

Temat: Re: RETROSKOPIA
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Feb 2005 22:50:50 +0100, Enpi wrote:

> WITAM,
>
> MAM PYTANIE CZY RETROSKOPIA JEST BADANIEM BOLESNYM?

Retroskopa, czyli - najprawdopodobniej - zaglądanie w przeszłość? Oj
bywa bolesne... ;)

> A JEŚLI TAK TO JAKIE ŚRODKI POPRAWIAJACE KOMFORT MOZNA ZASTOSOWAC?

Dwa razy się zastanowić zanim zrobi się coś głupiego, czego można by
potem żałować lub się wstydzić.

> Z GORY DZIEKI ZA INFO.

Noł problem.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2005-02-20 07:57:20

Od: "on" <o...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> On 19 Feb 2005 22:50:50 +0100, Enpi wrote:
>
> Retroskopa, czyli - najprawdopodobniej - zaglądanie w przeszłość?

Co Ty czlowieku pierdolisz ?!
Jak jestes pijany to nie zagadaj na ta grupe !!!

4. Data: 2005-02-20 13:59:37

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.02.05, około 08:57, on bulgocze

> Co Ty czlowieku pierdolisz ?!
> Jak jestes pijany to nie zagadaj na ta grupe !!!

Ty najwyraźniej jesteś za trzeźwy.

Zdrówko, chlup.
--
ika - umop apisdn

5. Data: 2005-02-20 14:31:29

Od: "Gregor" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Retroskopa, czyli - najprawdopodobniej - zaglądanie w przeszłość? Oj
> bywa bolesne... ;)

> Dwa razy się zastanowić zanim zrobi się coś głupiego, czego można by
> potem żałować lub się wstydzić.

Tak, to prawda.
Ale chyba chodziło o REKTOSKOPIĘ.

6. Data: 2005-02-21 09:41:55

Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "on" <o...@n...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> napisał w
wiadomości

> Co Ty czlowieku pierdolisz ?!
> Jak jestes pijany to nie zagadaj na ta grupe !!!

A chłopczyk boi się nawet przedstawić :) Nie dziwię się . Pytanie było o
retroskopię , odpowiedź była adekwatna - to co się czepiasz.

Pozdrawiam
robkor

7. Data: 2005-02-21 11:08:47

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Tak, to prawda.
> Ale chyba chodziło o REKTOSKOPIĘ.

NO CÓŻ, NIE BĘDĘ SIĘ SPIERAĆ O NOMENKLATURĘ.
BYĆ MOŻE RETROSKOPIA I REKTOSKOPIA TO
TO SAMO LUB PODOBNE BADANIE.
SZKODA TYLKO, ZE DO TEJ PORY NIC KONKRETNEGO
W KWESTII EWENTUALNEJ UCIĄŻLIWOŚCI TEGO BADANIA
NIE UDAŁO MI SIĘ DOWIEDZIEĆ.

> LICZĘ JESZCZE NA JAKIEŚ INFO.

POZDRO.

8. Data: 2005-02-21 23:01:50

Od: "Tomasz" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

pajace

9. Data: 2005-02-21 23:02:48

Od: "Tomasz" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ładny:_)

> [...]
> TO SAMO LUB PODOBNE BADANIE.
> SZKODA TYLKO, ZE DO TEJ PORY NIC KONKRETNEGO
> W KWESTII EWENTUALNEJ UCIĄŻLIWOŚCI TEGO BADANIA

Elektrostatyka
Algi morskie
Strona muzeum anatomii
Zaburzenia mutacji - POMOCY !!!