RFD ver. 4.0 - propozycja utworzenia grupy pl.soc.inwalidzi.nieslyszacy

1. Data: 2002-02-26 19:52:35

Temat: RFD ver. 4.0 - propozycja utworzenia grupy pl.soc.inwalidzi.nieslyszacy
Od: "darwaw" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

-----------------RFD--(Request for Discussion)------------------

Nazwa grupy: pl.soc.inwalidzi.nieslyszacy

Krotki opis: Sprawy ktore szczegolnie dotycza osob z wada sluchu.

Moderowana: NIE

Opis: Grupa pl.soc.inwalidzi.nieslyszacy powstała w celu wymiany
informacji przydatnych dla osób z wadą słuchu. Przykładowe dyskusje są
prowadzone na tematy ciekawych ofert skierowanych ze strony różnego
rodzaju stowarzyszeń, organizacji i firm, których adresatem są osoby
niesłyszące. Grupa podejmuje tematykę technicznych urządzeń
wspomagających słuch, akceptowane są informacje o nowościach
technicznych przeznaczonych docelowo dla grupy osób z uszkodzonym
słuchem, przy czym nie muszą być one adresowane do niesłyszących.
Akceptuje się dyskusje o urządzeniach technicznych wspomagających
proces komunikacji, wśród których można między innymi wymienić
telefony komórkowe, faksy, pagery oraz inne temu podobne środki.

Podejmowane są dyskusje na te ekonomiczne zagadnienia, które są
związane z tematyką niesłyszących, wśród których przykładowo można
wymienić dofinansowania i refundacje z różnych źródeł, sposoby
rozliczania się z fiskusem.

Zagadnienia społeczne, czego przykładowymi dyskusjami mogą być takie
jak te dotyczące społecznego odbioru osób niesłyszacych przez
środowisko słyszących oraz o stereotypach osoby niesłyszącej, tez
należą do obszaru zainteresowania tej grupy. Innym rodzajem dyskusji
mogą być te aspekty polityczne i prawne, które mają odniesienie do
osób niesłyszacych. Tematyka uczestnictwa i jego form w życiu
kulturalnym nie tylko osób niesłyszących ale także całego
społeczeństwa - też będzie mile widziana. Zagadnienia sportu
niesłyszacych także nie spotkają się ze sprzeciwem dyskutantów. Ważnym
elementem grupy ma być dyskusja o dostępności dla niesłyszących
różnych rodzajów form edukacyjnych. Dozwolone są wszystkie posty
mające choć trochę wspólnego z tematyką grupy.

Tematy zabronione to wszelkie posty nawołujące do rasizmu, nienawiści
itp. Przeklinanie i obrażanie dyskutantów na grupie jest zabronione.
Ogólnie, wszystko, co jest niezgodne z polskim prawodawstwem, nie jest
tolerowane. Binaria są niedozwolone (tj. załączniki do postów typu
*.jpg, *.exe itd...). Nie jest tolerowany spam, choć pojedynczy post
reklamowy dokładnie trafiający w tematykę grupy będzie tolerowany.

Grupa nie będzie sprzężona z listami mailingowymi.

Autor propozycji: d...@p...com (Dariusz Wawreniuk)

Ogloszenie:
pl.news.nowe-grupy
pl.announce.newgroups
pl.soc.inwalidzi

Czas trwania: dwa tygodnie

--------------------RFD-KONIEC----------------------
---

2. Data: 2002-02-26 19:58:12

Od: "darwaw" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o komentarze... Mam nadzieje ze juz nie bedzie trzeba niczego
zmieniac w RFD. Jak jest OK, to tez mowcie, przynajmniej bede wiedzial jakie
jest mniej wiecej zainteresowanie ta grupa dyskusyjna :) Opis zostal juz
przedyskutowany na Kakofonii (lista mailingowa nieslyszacych). Mysle ze juz
to jest wersja finalna RFD :))) .....

Pozdrawiam, Darek.

3. Data: 2002-02-27 10:49:01

Od: "Aldona" <a...@w...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darwaw" <d...@s...pl> napisał

[bardzo cicho]

Nic nie słyszę. Proszę o powtórzenie głośniej.

4. Data: 2002-02-27 11:42:22

Od: z...@p...spamerom.invalid (Zenobiusz Zimny) szukaj wiadomości tego autora

Hi!

Jednostka "Aldona" <a...@w...w.pl> nastukała w

> Nic nie słyszę. Proszę o powtórzenie głośniej.

Zdaje się, że ktoś Ciebie uprzejmie prosił o właściwe zakodowanie polskich
literek.
Przy okazji dobrze by było, abyś zapoznała się z dokumentem:
[http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html], niepotrzebnie działasz ludziom na
nerwy.

5. Data: 2002-02-27 12:44:02

Od: "Aldona" <a...@w...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieudacznikom mówimy stanowcze:
PLONK

6. Data: 2002-02-27 12:53:11

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aldona napisał(a):
> Nieudacznikom mówimy stanowcze:
> PLONK

Nie przypuszczałem, że samemu sobie można dać PLONK-a, ale numer!

Pozdrawiam ozięble,
Robert

7. Data: 2002-02-27 13:02:21

Od: h...@b...gnet.pl (Paweł Pluta) szukaj wiadomości tego autora

On 27 Feb 2002 12:42:22 +0100, Zenobiusz Zimny
<z...@p...spamerom.invalid> wrote:
> [...]
> literek.
> Przy okazji dobrze by było, abyś zapoznała się z dokumentem:

Ja zaczynam dojrzewać do zadzwonienia do Altkomu. Nie wiem, czy się ucieszą
z robienia im publicznego obciachu.

Paweł Pluta

--
- Is life always like this or only when you're a child?
- Always like this.

8. Data: 2002-02-27 14:39:24

Od: Xenobiusz Vredny <v...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jednostka "Aldona" <a...@w...w.pl> nastukała w

Poswiece sie, specjalnie nie potraktuje tego skryptem przekodowywujacym
znaki i wstawiajacym charset (z gory przepraszam).

<cytat>
Które kodowanie NIE JEST zgodne z normami ISO?

Nic nie słyszę. Proszę o powtórzenie głoœniej.
^
</cytat>

Wlasnie te zaznaczone _nie_jest_zgodne_ z norma ISO. Wyslalas to w CP1250 i
jeszcze bezczelnie sie wydzierasz. Literka ta w ISO wyglada tak: ś, a nie
tak: œ.

<cytat>
Np dlaczego Szanowni Panowie Informatycy z tekstów zakodowanych np zgodnie
normami:
iso-8859-2;
iso-8859-1 (z litości podaję tylko dwie)
potrafią odczytać tylko ten pierwszy?
</cytat>

Po pierwsze: zakodowalas tekst w CP1250. Po drugie: gdybys wszechstronnie
wyksztalcona kobieto przeczytala przytoczone tu normy, jak i odpowiednie
RFC, to wiedziala bys, ze do kodowania polskich liter uzywa sie _wylacznie_
ISO8859-2, tak jak stanowi to Polska Norma. Na tak zwany dodatek,
kodowaniem domyslnym, tj. jedynym, przy ktorym mozna pominac naglowek
"charset" jest US-ASCII;7bit , a nie osmiobitowe ISO8859-1. Najpierw sama
sie doszkol, a pozniej zabierz sie za pouczanie innych.
--
Zenobiusz Zimny (vrednus parszyvcus)

9. Data: 2002-02-27 16:22:31

Od: Bartek Duda <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 Feb 2002 13:44:02 +0100, osoba znana jako "Aldona"
<a...@w...w.pl> wstukała pracowicie:

>Nieudacznikom mówimy stanowcze:
>PLONK

Błogosławieni ci, którzy nie mając nic do napisania, nie oblekają tego
smutnego faktu w puste słowa.
Bartek

10. Data: 2002-02-27 16:23:46

Od: Bartek Duda <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 Feb 2002 11:49:01 +0100, osoba znana jako "Aldona"
<a...@w...w.pl> wstukała pracowicie:

>U?ytkownik "darwaw" <d...@s...pl> napisa?
>
>[bardzo cicho]
>
>Nic nie s?ysz?. Prosz? o powtórzenie g?o?niej.

Według ciebie to zabawne?
Bartek

!!!
Skarżyć czy nie skarżyć cd.