ROTFL

1. Data: 2001-01-15 21:34:51

Temat: ROTFL
Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej, wybaczcie ze pisze tutaj, ale chcialabym odpowiedziec na maila od
jacka - z tej grupy, gdyby ktos mial watpliwosci.
niestety moj serwer pocztowy tkwi w czarnej dziurze :)
serio, oto jakie komunikaty dostaje od niektorych innych serwerow:
"I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following
addresses.
Remote host said: .......... Mail from ........... refused by blackhole
site rbl.maps.vix.com"
niestety, takie zycie...

a wiec:
"Jacek Darnikowski wrote:

> zaraz

> Najbardziej ucieszył mnie ROTLF (czy ROTFL)
> Czy to coś o śmiechu i podłodze? Sory, że pytam, ale zapomniałem jak należy
> to rozszyfrować.

ROTFL znaczy sie, oczywiscie, ze ROTFL - taka mala literowka mi sie wkradla
:)))))))
ROTFL, czyli rolling on the floor

pat"

dzieki i czesc