ROTFL (z pl.misc samochody)

1. Data: 2003-01-18 12:10:28

Temat: Re: ROTFL (z pl.misc samochody)
Od: "Znajoma" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:b0a6sh$87k$1@absinth.dialog.net.pl...
> antypatii.
> tonie.
>
> No mniej więcej w 30% mniej, niż z blondynek.
> A nikt tutaj nie ma zamiaru zaśmiecać grupy, czy wywoływac dyskusji.
> Sa kawały o blondynkach, babach u lekarza, księżach, politykach i
> innych. W podanym w wątku (dowcipie również) nie dopatrzyłam się nuty
> szyderstwa. Tak więc nie przesadzajmy, ludzie, z tym czepialstwem! Po
> prostu uśmiechnijmy się i już.
>
> pozdr
>
> cherokee
Ja tez nie uwazam ,zeby to byla kpina z ksiezy ... raczej z tego ktory tego
nie zrozumial .Zeby znowu nie bylo nieporozumien chodzi mi o "Tomi" a nie o
szanownych grupowiczow.
pozdrawiam (nawet tych co maja kiepski dzien) - Beata ;)

1. Data: 2003-01-18 13:16:41

Od: "natka" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cherokee gd <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b0a6sh$87k$...@a...dialog.net.pl..
.
> No mniej więcej w 30% mniej, niż z blondynek.
> A nikt tutaj nie ma zamiaru zaśmiecać grupy,

Zdecydowanie zasmiecasz grupe. Poszukaj sobie innego towarzystwa. Ja
korzystam z modemu i nie mam ochoty na sciaganie twoich durnych wypocin.
Pomijajac twoje uprzedzenia do katolikow, jest to nieuczciwe narazanie
innych na niepotrzebne wydatki.

1. Data: 2003-01-19 07:51:58

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdecydowanie zasmiecasz grupe. Poszukaj sobie innego
towarzystwa.

Wiesz, jestem tu chyba dłużej niz ty, więc zastanów się, zanim
zaczniesz kogoś stąd wyrzucać, ok?

cherokee

1. Data: 2003-01-20 06:01:12

Od: "ania" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "natka" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
wypocin.
> Pomijajac twoje uprzedzenia do katolikow, jest to nieuczciwe

Czyżby to była pl.rec.kuchnia wyłącznie dla katolików???? A co do
modemu, ja też korzystam i nie jest to wielki problem, jak kogoś nie
chcę czytać to nie czytam.

Ania

co to jest?
Re: banana split - jak to sie robi?