co to jest?

1. Data: 2003-01-14 19:48:18

Temat: co to jest?
Od: p...@w...com.pl (Ali_G) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktoś może wie, co to jest Sharon, Pabelon i z czym
to się je?
Szukam i szukam..... i nie mogę znaleźć nic na ten
temat w sieci - potrzebuję się dowiedzieć.
Kto pomoże???

Z góry dzięki :-)

Pozdrawiam Wszystkich

Ali_G
wyslane z serwisu easy cookbook - kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
http://www.kuchnia.serwisy.net.pl

1. Data: 2003-01-14 20:24:45

Temat: Re: co to jest?
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Ali_G wrote:

> Witam!
>
> Czy kto? mo?e wie, co to jest Sharon, Pabelon i z czym
> to si? je?
> Szukam i szukam..... i nie mog? znale?? nic na ten
> temat w sieci - potrzebuj? si? dowiedzie?.
> Kto pomo?e???

Sharon już było toto ostatnio, owoc zwany także kaki.
Pabelon to napój, tu masz opis po francusku:
La boisson typique de l´état du Sucre : le PABELON (sucre de canne, mélasse
avec du citron, un peu d´eau et des glaçons) boisson tr?s raffraichissante
- se sert dans des pots en terre cuite.

Niesz! Ewa może przetłumaczy. O ile rozumiem, to jest toto cukier trzcinowy
z cytryną, wodą i lodem.

Popraw proszę kodowanie literek, bo sałatka wychodzi.

Waldek

1. Data: 2003-01-14 20:44:49

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

sharon - przepyszny egzotyczny owoc, bardzo slodki, mieciutki, bez zadnych
pesteczek. uwielbiam go i moglabym jesc pasjami, gdyby nie jego cena....
dostepny w supermarketach.

1. Data: 2003-01-16 15:49:09

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"waldemar z domu" <w...@t...de> a écrit dans le message de
news: b01rkn$ink$01$...@n...t-online.com...

> [...]
> - se sert dans des pots en terre cuite.
>
> Niesz! Ewa może przetłumaczy. O ile rozumiem, to jest toto cukier

Niesz! wlasnie z Lyonu wrocil i nadrabia posty :o)
Typowy napoj stanu Sucre (Brazylia, nie ?).
cukier trzcinowy, melassa, sok z cutryny, troche wody i kostki lodu.
Podawany w glinianych dzbanach.

Ewcia,
zawiedziona, bo alkoholu nimo...

--
Niesz !

1. Data: 2003-01-16 16:01:01

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N.:

> Niesz! wlasnie z Lyonu wrocil i nadrabia posty :o)
> Typowy napoj stanu Sucre (Brazylia, nie ?).
> cukier trzcinowy, melassa, sok z cutryny, troche wody i kostki lodu.
> Podawany w glinianych dzbanach.

ha, o melasie zapomniałem, choć doczytałem. Przynajmniej koktajle po
francusku przeczytać potrafię ;-)

> Ewcia,
> zawiedziona, bo alkoholu nimo...
nimo, ale możesz dać jakiegoś cachacha, czy jak się toto tam nazywa. Abo
i rumu.

Waldek
PS
jak tam kasa (nie grycana) ?

1. Data: 2003-01-16 16:14:47

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> a écrit dans le message
de news: 3...@u...fu-berlin.de...

> nimo, ale możesz dać jakiegoś cachacha, czy jak się toto tam nazywa. Abo
> i rumu.
>
> Waldek
> PS
> jak tam kasa (nie grycana) ?

Jutro spotkanie na szczycie z nie-gryczanym swiatem, godzina 15.00

Inch' Allah...

Ewcia

--
Niesz !