Zmiekczacz do miesa

1. Data: 2003-01-14 16:17:55

Temat: Zmiekczacz do miesa
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===========
Jest oferowany na http://www.jaccard.pl/.
Gdyby wierzyc opisowi producenta to powinno byc to
niezastapione urzadzenie w kazdej kuchni.
Czy ktos ma juz moze doswiadczenie w uzywaniu tego typu
zmiekczacza i bylby sklonny wyrazic swoja opinie?

waldek
==========

1. Data: 2003-01-14 17:04:35

Temat: Re: Zmiekczacz do miesa
Od: "Dario" <D...@i...nu> szukaj wiadomości tego autora

"waldek" <x...@o...pl> schreef in bericht news:b01dau$dh4$1@news.tpi.pl...
> [...]
> Czy ktos ma juz moze doswiadczenie w uzywaniu tego typu
> zmiekczacza i bylby sklonny wyrazic swoja opinie?

Tego typu maszynki sa od dawna stosowane w "duzej" gastronomii. Befsztyk i
inne miesa sa miekkie. Opis jego pracy jest taki sam jak duzych maszyn
profesjonalnych a tylko z takimi mam doczynienia. Nie wiem jak z jego
trwaloscia i niezawodnoscia. I BRON BOZE NIE UZYWAJ DO RYB!!!

Dario

1. Data: 2003-01-14 17:08:27

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktos ma juz moze doswiadczenie w uzywaniu tego typu
> zmiekczacza i bylby sklonny wyrazic swoja opinie?

ja mam, podobne w skutkach urzadzenie- mam jeszcze z czasow zakupow w
Enerdowie;) i obrasta mchem, takie one jest niezastapione.
Jak na moje - to niezastapiony dla mnie w kuchni jest szybkowar
(cisnieniowy garnek).

Jola L-L

1. Data: 2003-01-14 17:17:58

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

=========
A jak to jest w szczegolach: nacina sie wzdluz wlokien
czy wszerz, a moze obojetne? I czy z tak
podziurkowanego miesa nie wycieka sok podczas
pieczenia? Czy to moze tylko do smazenia sie stosuje?

waldek
=========

1. Data: 2003-01-14 17:28:30

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak na moje - to niezastapiony dla mnie w kuchni
jest szybkowar
===========
Szybkowarem tez mozna zmiekczyc miesko ;-}}

Interesuje mnie to urzadzenie, bo w zoladku mnie sciska
z zalu, gdy widze, jak z ogromnego kawalka miesa po
upieczeniu zostaje polowa lub mniej.
A na dodatek jak ma byc miekkie, soczyste... :-}

waldek
===========

1. Data: 2003-01-15 10:09:19

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

moja mama ostatnio natrafila w jakiejs gazecie na porade dotyczaca
zmiekczania miesa... otoz nalezy je przed przyrzadzeniem skropic... coca
cola...
nie probowala chyba jeszcze, wiec nie wiem, jakie sa efekty...

moze to wcale nie taki 'rotfl' i ktos znajacy sie na chemii wyjasni na
czym to ma polegac?

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-01-15 10:17:27

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

anna wrote:

> [...]
> nie probowala chyba jeszcze, wiec nie wiem, jakie sa efekty...
>
> moze to wcale nie taki 'rotfl' i ktos znajacy sie na chemii wyjasni na

ja na chemi sie nie znam ale skropilam pepsi wolowine i dala rade :)

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-01-15 11:19:59

Od: "ktabaczynski" <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> ja na chemi sie nie znam ale skropilam pepsi wolowine i dala rade :)

Cześć!

A jaką? Taką zwykłą, czy light?

...bo kwas fosforowy?...

Pozdrowienia. Krzysztof.

1. Data: 2003-01-15 11:39:06

Od: "ola" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, a ja właśnie sobie zmiękczam własny żołądek (też mięsko), bo popijam
Cole, i nie jestem pewna, czy mi to na zdrowie wyjdzie ;)
Pozdrowionka
Ola

1. Data: 2003-01-15 11:45:51

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...bo kwas fosforowy?...
=========
Przeciez tam jest ok. 20 skladnikow, z ktorych w
naturze wystepuje tylko jeden: H2O.
Mowia (ah, jak dobrze powolac sie na nich), ze cola
nawet rozpuszcza zeby.

Dlatego pytam sie tu o mechaniczny zmiekczacz, aby nie
stosowac zadnej petrochemi.

waldek
=========

szyszki z platkami owsianymi!!!