Oby sie udalo :):)

1. Data: 2003-01-14 11:28:28

Temat: Re: Oby sie udalo :):)
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbychu wrote:
> Zrobilem z Waszych roznych
> przepisow i tego z pudelka malm

Ten przepis z pudełka jest ok :-). Jeśli nic nie skonciłeś, to powinno
się udać :-).

> Ale juz mi slinka cieknie, jak patrze na nia........

Nie dziwię się :-). Smacznego!

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2003-01-14 12:13:10

Temat: Oby sie udalo :):)
Od: "Zbychu" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.
wlasnie dzis debiutuje jezeli chodzi o robienie lasagni, mam nadzieje ze
wszystko sie uda jak trzeba :))
Sama zabawa z przygotowaniem jej jest niezla ::) Zrobilem z Waszych roznych
przepisow i tego z pudelka malmy, jeden wyjsciowy - zobaczymy co z tego
wyniknie...
Ale juz mi slinka cieknie, jak patrze na nia........
Pozdrowka
Zbychu

1. Data: 2003-01-14 12:36:36

Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbychu" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyniknie...
> Ale juz mi slinka cieknie, jak patrze na nia........

powodzenia:-)))))))))
oczywiście dasz skosztować;-))))
pozdrawiam
@gi

1. Data: 2003-01-14 13:03:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Jan 2003 13:13:10 +0100, "Zbychu"
<m...@i...pl> wrote:

> [...]
>wyniknie...
>Ale juz mi slinka cieknie, jak patrze na nia........

to nie patrz caly czas, bo sie zwarzy i bedziesz musial jakies
czary czynic :)))

powodzenia w degustacji

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-14 13:08:16

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

zobaczymy co z tego
> wyniknie...
> Ale juz mi slinka cieknie, jak patrze na nia........

Hej!
No i co????? nie mogę się już doczekać efektów - ostatnio i mnie naszło na
lasagne - pogoglowałam, podrukowałam stosy przepisów + wskazówki i w weekend
zabiorę się za robotę. Pierwszy raz!!!! :-)))

Daj znać czy wyszło!!!

Pozdrawiam
zaciekawiona Iwona

1. Data: 2003-01-14 14:33:07

Od: "Zbychu" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i udalo sie rewelka , mniam, mniam...
musze tylko postrac sie o bardziej prostokatne naczynie na przyszlosc, zeby
nie bylo klopotow z wyciaganiem....
Tyle pracy , ale oplacalo sie, jestem tak ojedzony, rozleniwiony, do tego
lampka czerwonego wina , hmmm.....jeszcze, jeszcze :):)):)
Polecam kazdemu!!! ( ja robilem podobnie jak na pudelku, tylko ze dodatkowo
w mojej lasagni byly pieczarki).

Teraz musze zabrac sie za inne eksperymenty z Waszych przepisow :):) Co
polecacie??

Pozdrowka
Zbychu

1. Data: 2003-01-14 14:43:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

wlasciciwe wszystko ;)

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-14 15:06:11

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i udalo sie rewelka , mniam, mniam...

no to wielkie gratulacje:))))

> polecacie??
> Zbychu

to ja polecam kurczaka po koreansku , masz tu linka:
http://minilien.com/?KjY1qlzWzd
jak dla mnie - jeden z wiekszych hitow z pl.rec.kuchnia

Jola L-L
PS: Zbysiu, czy aby Cie nie bedzie trzeba niedlugo odchudzac, jak Cie tak
wzielo :))))
zapisz sobie dzisiaj wage wyjsciowa, abys wiedzial ile nam zawdzieczac
bedziesz za jakis czas:)))

1. Data: 2003-01-14 23:24:03

Od: "Zbychu" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za propozycje napewno ja wykorzystam, tym bardziej ze rodzina coraz
bardziej przyzwyczaja sie do moich potraw ( a naleza oni do tych ktorzy do
tej pory jadali nasze standardowe potrawy :( ...A np. kurczak w sosie
słodko-kwasnym to dal nich juz rewelak , podobnie jak kurczak z bananami
:):)
Pozdr
Zbychu

Nowa