Jeszcze o ciezkim ciescie Krysi[Chwale]

1. Data: 2003-01-14 10:00:17

Temat: Jeszcze o ciezkim ciescie Krysi[Chwale]
Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej, hej!

Ja tez upieklam ciezkie ciasto, poki nie opatentowane :-)
Musze stwierdzic, ze wyszlo pyszne, wszystkim smakowalo i juz obiecalam
powtorke. Przyznam sie od razu, ze zmniejszylam ilosc cukru a i tak bylo
slodkie, no ale mialam duzo slodkich owocow (glownie rodzynki, ananasy,
papaja, daktyle, figi, sliwki i skorka pomaranczowa).
W niecierpliwosci przebilam Krysie, gdyz zagotowane bakalie wystawilam
prosto na balkon (ok. 15 stopni mrozu) i juz po chwili byly zimne (mysle
ze tak sie nie powinno robic no ale nie mialam czasu a i tak wyszlo :-)
Na pytanie "co to za ciasto" wyjasnialam - no jak to jakie?
ciezkie_owocowe_angielskie_swiateczne_ciasto_Krysi_T
hompson
I wszystko jasne :-)

Pozdrawiam
Maria

1. Data: 2003-01-14 11:48:15

Temat: Re: Jeszcze o ciezkim ciescie Krysi[Chwale]
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Jan 2003 11:00:17 +0100, Maria Urbanczyk
<M...@g...com> wrote:

> [...]
>Na pytanie "co to za ciasto" wyjasnialam - no jak to jakie?
>ciezkie_owocowe_angielskie_swiateczne_ciasto_Krysi_

hej - fajnie!

z ta cieprliwoscia to jest tak, z ejak chce za drzwi pyrgnac, do
ogrodu, to zawsze pada!! i nawet wyrzucam, ale jak mieszac
przychodzi to albo mnie sie za kolnierz napada deszczu albo do
owocow ;)

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-14 12:53:12

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]
> ogrodu, to zawsze pada!! i nawet wyrzucam, ale jak mieszac
> przychodzi to albo mnie sie za kolnierz napada deszczu albo do

U mnie na szczescie nie padalo! Ale garnek prawie mi utonal w sniegu (a tak, tak,
akurat wczesniej napadalo duzo sniegu). Lepiej za to bylo z choinka. Dostalam od
taty na swieta malego swierka w doniczce, zeby sluzyl jako choinka. Zeby biedny
nie cierpial za dlugo w mieszkaniu postawilam go na balkonie. Gdy przyszedl czas
ubierania choinki (akurat chwycil duzy mroz) nie moglam jej oderwac z balkonu.
Hmm, chyba znow zeszlam na manowce.
Jeszcze raz dzieki za przepis

Maria

1. Data: 2003-01-14 14:02:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Jan 2003 13:53:12 +0100, Maria Urbanczyk
<M...@g...com> wrote:

> [...]
>ubierania choinki (akurat chwycil duzy mroz) nie moglam jej oderwac z balkonu.

piekne...znaczy pogoda zrozumiala, co dla choinki byloby
najlepsze...znam ludzi, co choinke (z korzeniami) wstawiaja do
domu glownego tylko na noc z Wigilii na B.N. a potem, cala
ubrana, albo wystawiaja za okno salonu albo trzymaja tak we/pod
wiacie, zeby jej za cieplo nie bylo ;)

Trys, rowniez na manaowcach
K.T. - starannie opakowana

troche na temat-zwyczaje i obyczaje