Pisang Lombok co to jest?

1. Data: 2003-01-13 17:16:17

Temat: Pisang Lombok co to jest?
Od: "Leszek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam male pytanie :
moja dziewczyna dostala takie cos (jak w temacie ) dla ulatwienia dodam ze
jest to zielony likier bananowy Moje skromne pytanie brzmi do czego toto
mozna uzyc. bo do pica samego zbytnio sie nie nadaje, slodkie jak diabli .
Jak by ktos znal jakis przepis aby to zuzyc to byl bym bardzo wdzieczny.

--
pozdrawiam Lecho

1. Data: 2003-01-13 20:45:43

Temat: Re: Pisang Lombok co to jest?
Od: Katarzyna Brzezinska-Malec <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek wrote:

> [...]
> Jak by ktos znal jakis przepis aby to zuzyc to byl bym bardzo wdzieczny.

A może Pisang Ambon? Pyszne z sokiem pomarańczowym i lodem.

Kasia
(lurkująca)

1. Data: 2003-01-14 07:52:19

Od: "zeus" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może Pisang Ambon? Pyszne z sokiem pomarańczowym i lodem.

pisang lombok to taka trochę tańsza wersja pisang ambon.
z sokiem pomarańczowym i lodem faktycznie najlepiej sie pije.
jak na moj gust trochę za bardzo to zajeżdża gumą donald (pamiętacie?), ale
moja żona bardzo lubi.

pzdr

PZ

ciasto piaskowe