ostatni Maklowicz-wielka prosba

1. Data: 2003-01-14 10:11:42

Temat: ostatni Maklowicz-wielka prosba
Od: "agnicha" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludziska,
nagralam ostatniego Maklowicza - przecudny przepis na makaron z lososiem. A
wiecie co mój maz zrobil...
Nagral na ta kasete Nocne Graffiti. To ja juz teraz nie wiem czy uda mi sie
przez zoladek do niego trafic czy lepiej w karnet do kina zainwestowac;-)
Pomocy!!!
Czy ktos moze spisal???????
agnicha

1. Data: 2003-01-14 20:33:27

Temat: Re: ostatni Maklowicz-wielka prosba
Od: "Pawel Liszka" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !

O ile dobrze pamiętam to bylo to tak. Oliwa, troche masła, kapary, cebula -
ale tu nie jestem pewiem, białe wino, śmietana słodka i łosoś wędzony.
Rozgrzewamy oliwe i masło, dodajemy kapary puźniej wino ... jak wyparuje to
smietanke. Puźniej czekamy aż sos zgestnieje i na koncu dodajemy łososia.
Chyba tak to było ...

pozdrawiam
pawell

1. Data: 2003-01-15 10:45:36

Od: "Struś" <m...@p...onet.pl.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agnicha <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@s...alcatel.pl...
> [...]
sie
> przez zoladek do niego trafic czy lepiej w karnet do kina zainwestowac;-)

Wystarczy kupic taki makaron jak Robercik gotowal znaczy wstazki czyli
Tagliatelle z firmy Malma a tam juz jest przepis na opakowaniu (wlasnie taki
jakiego szukasz). Na kazdym rodzaju makaronu inny.
A swoja droga to ten makaronik z lososiem calkiem dobry jest. Jadlem nawet
zrobiony przez Maklowicza. A ilu chetnych na niego bylo... ale mialem
szczescie i dostalem przedostatnia porcje.

Pzdr.

Struś

1. Data: 2003-01-15 12:48:53

Od: "zolltan" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ojejku ludzie, Ja też bym bardzo chciała się dowiedzieć jak tego łososia
przyrządzić...Ominął mnie ten odcinek a mój chłop oglądał, ale nie
zapisał...
Pomóżcie!
Gośka

Ziemniaczane co nieco (P)