ROZSTĘPY

1. Data: 2004-02-12 14:45:45

Temat: ROZSTĘPY
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam 15 lat i rostępy na nogach, pośladkach, biuście. Jestem szczupła, ale i
mnie to nie minęło. Kiedy zaczęłąm intensywnie rosnąć skóra zaczęła nie
wytrzymywać. Wiem, że wiele dziewczyn i pań ma podobne problemy, czy
odkryłyście środek wyraźnie zmniejszający blizny?
z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi :-)

2. Data: 2004-02-13 17:13:31

Temat: Re: ROZSTĘPY
Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez chetnie sie dowiem jakie sa magiczne i nie magiczne sposoby na
pozbycie sie tego swinstwa!!

A zabiegi chirurgiczne?czy sa bezpieczne? skuteczne??

Marta

3. Data: 2004-02-15 20:28:02

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez chetnie sie dowiem jakie sa magiczne i nie magiczne sposoby na
> pozbycie sie tego swinstwa!!
>
> A zabiegi chirurgiczne?czy sa bezpieczne? skuteczne??

ja tez mam z tym problem...masci nie pomagaja:(((

szumy uszne
zagraniczne druki medyczne - skąd
Leczenie posocznicy.
kamica zółciowa - gdzie w Wie usunąć woreczek
SPAM serwisy urządzeń medycznych