ciśnienie 125/50

1. Data: 2004-02-12 14:59:14

Temat: ciśnienie 125/50
Od: "Wojciech Pindral" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam 18 lat i mam cisniene 125/50 czy dobre?? czemu to drugie takie niskie co
moze byc tego przyczną?? Jestem dość wysoka. Tento to jakies 85.
Dzięki za odpowiedź

2. Data: 2004-02-12 18:15:24

Temat: Re: ciśnienie 125/50
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Pindral" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> mam 18 lat i mam cisniene 125/50 czy dobre?? czemu to drugie takie niskie
co
> moze byc tego przyczną?? Jestem dość wysoka. Tento to jakies 85.
> Dzięki za odpowiedź

Malo o sobie napisalas...
Dolne nie jest "ksiazkowe". Ale na podstawie Twojego opisu trudno
powiedziec, co je powoduje...Co na to lekarz?

A.

3. Data: 2004-02-12 19:52:26

Od: "Wojciech Pindral" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK. Napiszę coś wiecej o sobie. Mam 18 lat, wzrost to jakies 175 cm, waga
.... (w normie napewno :)) nie lecze się na żadne choroby, rzadko chodzę do
lekarza. Często mniewam bóle główy. Myślę też ze cos z moimi nerwami jest
coś nie tak ponieważ ciągle muszę cos robic tzn. ruszać nogą, stukać palcami
lub bawić sie włosami, często boli mnie też zołądek, jestem bardzo
pobudliwa. Moje ciśnienie to zazwyczaj ok 125-130 / 50 zawsze to dolne jest
takie niskie a tentno ok 85. Czy to coś groźnego powinnam sie zgłosić do
lekarza, co mi dolega??

ROZSTĘPY
szumy uszne
zagraniczne druki medyczne - skąd
Leczenie posocznicy.
kamica zółciowa - gdzie w Wie usunąć woreczek