RTV do łazienki

11. Data: 2008-09-23 20:51:28

Temat: Re: RTV do łazienki
Od: "kr" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kuba" <k...@k...onet.pl> wrote in message news:gbbkgm$m8r$1@news.onet.pl...

> Przy takim okablowaniu i naladowaniu pradem moze nie dzialac ;)
> Podlogi pod pradem,wanny pod pradem,lustra pod pradem,moga byc zaklocenia.
> Ciekawe co da sie jeszcze w lazience podlaczyc pod napiecie?

Nie te częstotliwości

12. Data: 2008-09-23 20:57:54

Od: "kr" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Użytkownik "kr" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> No wiec bardziej bym sie bal o TV niz o pilota.
Przeciętny LCD to wydziela 200 W. Więc po wejściu do łazieniki i włączeniu
grzeje jak podłogówka. Tylko szkoda że nie da się tego odzyskać :(((((

13. Data: 2008-09-23 20:58:22

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Kable muszą byc z czystego srebra złocone, bo inaczej śniedzieja.
JaC

-----

14. Data: 2008-09-23 21:00:42

Od: "kr" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

" 666" <u...@w...eu> wrote in message news:gbbl8f$5pl$1@news.wp.pl...
> Kable muszą byc z czystego srebra złocone, bo inaczej śniedzieja.
> JaC
>

> -----

Srebro też śniedzieje od związków siarki zawartych w powietrzu. A kable już
są zamontowane. Zwykły koncentryk pewnie Made in China :((((

15. Data: 2008-09-23 21:02:25

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ależ da się - stajesz przed LCD z kamera i się golisz jak w lustrze, a nic nie
zaparowuje...
JaC

-----

16. Data: 2008-09-23 21:04:11

Od: "kr" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

" 666" <u...@w...eu> wrote in message news:gbblg1$5vi$1@news.wp.pl...
> Ależ da się - stajesz przed LCD z kamera i się golisz jak w lustrze, a nic
> nie zaparowuje...

A to powiedział że ja się golę?

17. Data: 2008-09-24 06:27:47

Od: "PioPio" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kr <r...@w...pl> napisał(a):

> Odprężając się podczas kąpieli w wannie można by się pogapić w telewizor i
> coś obejrzeć. Czy jakieś modele są predysponowane do takich pomieszczeń
> (okresowy zwrost wilgotności, zwłasza dotyczy pilota). Myślałem o jakiś
> niedużym LCD.

Kiedyś na allegro były wanny z telewizorem wmontowanym w obudowę. Pewnie
przystosowane do wilgoci. Poszukaj może coś znajdziesz.

PioPio

18. Data: 2008-09-24 07:49:52

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to powiedział że ja się golę?

Jestes pierwsza kobieta, ktora tego nie robi. :-P

19. Data: 2008-09-24 07:50:28

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Przeciętny LCD to wydziela 200 W. Więc po wejściu do łazieniki i włączeniu
> grzeje jak podłogówka. Tylko szkoda że nie da się tego odzyskać :(((((

A ile wody zassa w tej Twojej lazience to jego.

20. Data: 2008-09-24 07:51:56

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Srebro też śniedzieje od związków siarki zawartych w powietrzu. A kable
> już są zamontowane. Zwykły koncentryk pewnie Made in China :((((

Czyli sygnal anologowy - teraz masz problem z wyborem wodoszcelnego LCD
_dobrze_ pokazujacego obraz z sygnalu analogowego - powodzenia.

Obowiązki administratora
pralko-suszarka
Jaki bezpiecznik do plyty grzejnej
pralko-suszarka