Radiobudzik z projektorem i 2 alarmami - czy ktoś ma?

1. Data: 2008-05-11 08:39:50

Temat: Radiobudzik z projektorem i 2 alarmami - czy ktoś ma?
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Na początku podstawowe wymagania, które chciałbym, aby spełniał mój nowy
radiobudzik:

- posiadał projektor (z funkcją obracania obrazu co 90 stopni, bez konieczności
obracania całego radiobudzika)

- 2 niezależne alarmy

- możliwość ustawienia pomijania budzenia w dni weekendowe

Powyższe założenia wydaje się spełniać radiobudzik występujacy pod nazwą
First Austria FA-2415 , o taki:

http://first-polska.com.pl/First/images/album/Audio/
Radiobudziki/slides/fa-2415-
2.html

lub (pradwopodobnie wydaje się być taki sam) o nazwie Soundmaster UR125 , np.
tu:

http://www.k-media.pl/index.php?k_d=517&s_pid=333&v=
3

(notabene dziwny sklep, niby w Polsce, a opisy produktu po niemiecku...).

Więcej fotek FA-2415 można także obecnie obejrzeć np. na tej aukcji:
http://www.allegro.pl/item360679393_radiobudzik_z_pr
ojektorem_i_2_allarmami.html

Niestety nie mogę nigdzie namierzyć instrukcji, a sprzedawcy jakoś nie kwapią
się z odpowiedzią na moje maile.
Interesuje mnie, czy na pewno posiada możliwość obracania rzutowanego obrazu -
opisy na stronach nie są jednoznaczne.

--

Interesującą propozycją wydaje mi się także radiobudzik Thomson CR350P (lub
CR370P).

http://www.photo.thomson.com.pl/?
lg=pl&mm=1&gr=Audio&pg=Radioclocks&mo=CR350P&co=1&si
d=

http://www.photo.thomson.com.pl/?
lg=pl&mm=1&gr=Audio&pg=Radioclocks&mo=CR370P&co=1&si
d=

----

Gdyby ktoś z szanownych grupowiczek lub grupowiczów posiadał w/w sprzęt lub
miał inne propozycje, oczywiście z chęcią się zapoznam z opiniami.

Pozdrawiam -

Stanley