Radykalni weganie

1. Data: 2007-05-10 17:52:00

Temat: Radykalni weganie
Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy to nie jest jakas sekta?

81.html

Jurek

2. Data: 2007-05-10 21:55:21

Temat: Re: Radykalni weganie
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek dAq" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:f1vm3i$82f$1@inews.gazeta.pl...
> czy to nie jest jakas sekta?

81.html

> Jurek
Ale prokuratorzy uważają jednak, że dieta wegańska jest w porzo...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-05-11 02:47:55

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> Ale prokuratorzy uważają jednak, że dieta wegańska jest w porzo...:)))

Dieta dietą a ideologia ideologią... Śmiać czy płakać powinienem, że ten
artykuł przytaczają nam czciciele ewangelii według jana kwaśniewskiego?

j.

4. Data: 2007-05-11 05:37:13

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> Dieta dietą a ideologia ideologią... Śmiać czy płakać powinienem, że ten
> artykuł przytaczają nam czciciele ewangelii według jana kwaśniewskiego?

bluznij sobie Januszku! bo uzywanie slow ktorych nie rozumiesz nie bardzo Ci
wychodzi :)

Jurek

5. Data: 2007-05-11 07:22:39

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
> s...@l...eu.org...
>
> bluznij sobie Januszku! bo uzywanie slow ktorych nie rozumiesz nie bardzo
> Ci wychodzi :)

Jaki wyprany człowiek z zasad... Nie zastanawia się (bo również bezmyślny),
że może urażać wiele osób wierzących bez względu na jakąkolwiek dietę. Ale
nie zaskakuje mnie, bo daje stale temu wyraz, że takt jest mu bardzo
daleki...
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2007-05-11 11:05:34

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> [...]
> że może urażać wiele osób wierzących bez względu na jakąkolwiek dietę. Ale
> nie zaskakuje mnie, bo daje stale temu wyraz, że takt jest mu bardzo

Uderz w stół a nożyce, mam na myśli duet Jurków od razu zabrzęczą ;P

j.

7. Data: 2007-05-11 13:07:41

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uderz w stół a nożyce, mam na myśli duet Jurków od razu zabrzęczą ;P

Wiedziałem, że tego nie zrozumiesz...
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2007-05-11 14:05:58

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <m...@o...pl> a écrit dans le message de news:
f21pre$rjv$...@a...news.tpi.pl...

> Wiedziałem, że tego nie zrozumiesz...
> Pozdrawiam Jurek M.

jego dieta "intelo-niejedzaca wszystkiego bluzganie powodujaca" ma nie
najlepszy wplyw na stan jego psychiki ;)

Jurek

9. Data: 2007-05-11 20:58:26

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> Wiedziałem, że tego nie zrozumiesz...

Rozumienie Jurku albo działa w dwie strony albo nie działa...

j.

10. Data: 2007-05-12 11:35:28

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Januszek napisal

> Dieta dietą a ideologia ideologią...

Taaa
Tyle ze nie kazda dieta ma podłoże ideologiczne;)

> Śmiać czy płakać powinienem,
> że ten
> artykuł przytaczają nam czciciele ewangelii według jana kwaśniewskiego?

A niby kto to miał zrobić?
Wegewyznawcy???

--
Nie widać lasu spoza drzew.