dieta według pięciu przemian

1. Data: 2007-05-03 14:35:51

Temat: dieta według pięciu przemian
Od: "k...@v...pl" <kchsemczuk[wytnijto]@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje ludzi ktorzy stosują tą diete.

2. Data: 2007-05-03 18:47:03

Temat: Re: dieta według pięciu przemian
Od: radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 3, 4:35 pm, "k...@v...pl" <kchsemczuk[wytnijto]@vp.pl>
wrote:
> Poszukuje ludzi ktorzy stosują tą diete.
> pozdrawiam

a dlaczegóż, co skłania cię do zainteresowania tą dietą,
czy możesz nam ją przybliżyć? fajna nazwa, ale trąci trochę magią,
czyli sugeruje, że nie kieruje się zachodnim naukowym podejściem

3. Data: 2007-05-05 15:53:59

Od: "Ola Miriam" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a dlaczeg=F3=BF, co sk=B3ania ci=EA do zainteresowania t=B1 diet=B1,
> czy mo=BFesz nam j=B1 przybli=BFy=E6? fajna nazwa, ale tr=B1ci troch=EA
ma=
> gi=B1,
> czyli sugeruje, =BFe nie kieruje si=EA zachodnim naukowym podej=B6ciem

To bodajże dieta oparta na zasadach feng shui. Nie wiem czy to działa w
zachodnim cywilizowanym świecie.
f.

4. Data: 2007-05-09 16:04:53

Od: Ewik <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.poradnikzdrowie.pl/site/879_4333.htm wrzuc w google

5. Data: 2007-05-16 19:06:46

Od: "k...@v...pl" <kchsemczuk[wytnijto]@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowatorska książka o energii pożywienia i jej zależności z chorobami, której
autorka łączy mądrość Dalekiego Wschodu z polskimi realiami.

Wg medycyny chińskiej, zdrowie zależy od prawidłowego krążenia energii w
kanałach ciała zwanych meridianami. Zaburzenia tych procesów można regulować
przez nakłuwanie właściwych punktów (akupunktura) lub - dużo prościej -
dzięki właściwemu doborowi pokarmów lub ziół! Tego drugiego dotyczy
niniejsza książka.

Wedlug Technoliogii Żywności opisane w tej ksiazce procesy chemiczne maja
sens.
Jest to przelozenie chinskich sposobow na polska kucnie. smaczne jest
jeszcze dokladnie nei stosowalam wiec wiem o dzialaniu jedynie od ludzi
ktorzy wyleczyli wrzody w ten sposob.
pozdrawiam
K.

6. Data: 2007-05-16 20:35:15

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "k...@v...pl" <kchsemczuk[wytnijto]@vp.pl> napisał w
wiadomości news:f2fob4$las$1@news.onet.pl...

> [...]
> regulować przez nakłuwanie właściwych punktów (akupunktura) lub - dużo
> prościej - dzięki właściwemu doborowi pokarmów lub ziół!
Jak mi udowodnisz, że nasz organizm składa się z jakichś ziół, to może
zainteresuję sie tym tematem...
A akupunktura jest opisana juz tysiąc razy, ale nie zbadana wcale... Jest
nadal zagadką. A leczyć się czlowiek nie powinien zagadkami...
Pozdrawiam Jurek M.

7. Data: 2007-05-17 06:17:21

Od: radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Maj, 21:06, "k...@v...pl" <kchsemczuk[wytnijto]@vp.pl>
wrote:
> jeszcze dokladnie nei stosowalam wiec wiem o dzialaniu jedynie od ludzi
> ktorzy wyleczyli wrzody w ten sposob.
wrzody żołądka to się leczy antybiotykami jak mi się zdaje - sam
miałem takie cóś ;]

> pozdrawiam
pozdrawiam

radek

8. Data: 2007-05-17 07:23:00

Od: "Ola Miriam" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja rwę kulszową wyleczyłam właśnie akupresurą. Nic mi nie chciało pomóc
więc sięgnęłam po to w ostateczności. Fakt trwało to pól roku. Prawie dzień w
dzień robienia akupresury. No, miałam to za darmo bo robiono mi w domu niemal
codziennie po około 40 min.(wcześniej byłam u odpowiedniej lekarki, która
pokazała które punkty i jak naciskać). Wcześniej leczyłam sie na to
kilkanascie lat bez efektów. Obecnie już 5 lat po zabiegach akupresury jest a
żadego bólu rwy nie odczówam. Więc co mi pomogło?
f.

9. Data: 2007-05-17 07:36:16

Od: radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Maj, 21:06, "k...@v...pl" <kchsemczuk[wytnijto]@vp.pl>
wrote

> jeszcze dokladnie nei stosowalam wiec wiem o dzialaniu jedynie od ludzi
> ktorzy wyleczyli wrzody w ten sposob.

wrzody to się leczy antybiotykiem niestety, trzeba zabić te bakterię,
która w brutalny sposób atakuję śluzówkę żołądka a kwas żołądkowy żre
potem ściane żołądka, tak to mniej więcej wygląda, sam miałem :-)
obawiam się, że jedzeniem i ziołami się tego nie osiągnie

> pozdrawiam
pozdrawiam

radek

10. Data: 2007-05-17 08:20:59

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radek" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

potem ściane żołądka, tak to mniej więcej wygląda, sam miałem :-)
obawiam się, że jedzeniem i ziołami się tego nie osiągnie

To źle sądzisz. Ziołami na pewno się tego nie osiągnie. Ale dietą optymalną
można wyleczyć wrzody żołądka (nawet ciężką postać wrzodów0 w ciągu 24 do 48
godzin. Takie mozliwości regeneracyjne ma śluzówka żołądka. Znam setki
takich przykładów (na sobie też). Inną, bardzo skuteczna metodą jest dieta
Sipp`ego. Codziennie rano na czczo wypija się szklankę śmietany 30%. Też
mozna pozbyć się wrzodów. Ale niestety, bez zmiany diety, wrzody powrócą. A
więc znowu trzeba zastosować tę terapię Sipp`ego. To nie lepiej od razu
zmienić dietę?
Pozdrawiam Jurek M.

czy dieta 1300kcal to głodówka?
Ankieta dotycząca żywności wygodnej