Radzenie sobie ze stresem

1. Data: 2001-08-01 23:59:24

Temat: Radzenie sobie ze stresem
Od: s...@p...onet.pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś posiada informacje dotyczące kwestionariusza Antonowskiego SOC i
kwestionariusza Moosa ?
Ewentualnie coping a zdrowie?
Aga

--

Jest niezły ... i liścik napisze
OnetKomunikator [ http://ok.onet.pl/instaluj.html ]

1. Data: 2001-08-02 11:31:13

Temat: Re: Radzenie sobie ze stresem
Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka"

> Ewentualnie coping a zdrowie?

Sprawdzalas w Medlinie?

Rozumiem, ze o wyniki badan Ci chodzi albo inne prace?

krzysztof(ek)

1. Data: 2001-08-02 15:52:13

Od: s...@p...onet.pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-08-02 17:19:46

Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <s...@p...onet.pl> napisał w

> jest/,uściślając chodzi mi o niekonstruktywne strategie radzenia sobie
> zdrowie i poczucie koherencji. Badania też, potrzebne mi do pracy
> magisterskiej. Byłbyś tak miły i oświecił mnie co to jest Medlin?

Dlaczego wstyd? To ja nie pomyslalem, ze mozesz nie wiedziec i
napisalem, jakby kazdy sie msuial orientowac.

Medline jest medyczna baza streszczen prac naukowych. Miliony artykulow,
na rozne tematy, z tysiecy czasopism na calym swiecie. Wpisujesz haslo i
on wyszukuje. Dostajesz tylko streszczenei (czasami nie ma streszczenia,
a tylko tytul, autor itd.) Cala prace musisz juz odszukac gdzies na
papierze, w bibliotece. Chociaz nieraz te streszczenia sa na tyle dobre
ze mozna sobie poradzic bez calosci. Gros prac medycznych jest wlasnie
tak pisanych, choc nikt sie oczywiscie nie przyzna.
Przez internet darmowy dostep maja czlonkowie mediclubu
(www.mediclub.pl). Jesli masz cos wspolnego z medycyna, zaloz sobie
darmowe konto, albo popros znajomych, rodzine (lekarzy).
Mozesz tez isc do biblioteki dowolnej Akademii Medycznej, maja wykupiony
dostep do medline i sobie sprawdzasz. Mozesz ich poprosic o wyszukanie
podajac keywords, a wyniki dostajesz jako np. plik .txt na dyskietce.
Ale radze samemu.
Najlepiej to chyba taka wlasnie biblioteka AM-u. W medlinie sa nie tylko
skatologowane stricte medyczne artykuly, ale rowniez nauki pokrewne,
jesli temat ma cos wspolnego ze zdrowiem i ukazalo sie w zindeksowanym w
medlinie
czasopismie.
pozdrowionka, milej pracy!
krzysztof(ek)

1. Data: 2001-08-02 17:31:51

Od: s...@p...onet.pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krzysztof(ek)
>
>Buuu,strasznie skomplikowane,znaczy tak mi się nie chce, wielkie dzięki za
informacje.Miła praca jest niemozliwa,niewykonalna-po pięciu latach
psychologii nie mam pojęcia o statystyce i umieram nad tą pracą a już dłużej
przekładać się nie da,niestety.
Aga

--

Jest niezły ... i liścik napisze
OnetKomunikator [ http://ok.onet.pl/instaluj.html ]

pokiego?
dlaczego?
zagadka nie rozwiazana przez 1900 lat :)
Psy szczekają, karawana idzie dalej...
Re: pokiego?