Rak? albo nie?

171. Data: 2000-11-27 05:40:28

Temat: Re: Rak? albo nie?
Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Nov 2000 00:33:11 +0100, r...@m...uni-mainz.de wrote:

>***ok, biore sobie to od zaraz do serca i od tej pory bede uwazac jeszcze
bardziej;-)

>***Tez mi milo, ale nie ciesz sie na zapas;-)

Aha, no to mam sie miec na bacznosci ;))) ? OK :)))
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

<! Wiadomosc aprobowana przez http://centralne.szpiegostwo.org >

172. Data: 2000-11-27 05:40:29

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Nov 2000 14:37:08 +0100, "sos3n" <s...@p...pl> wrote:

>no wiesz....... ale tylko czasem ;)))))
>ROTFL :) jak sie moja dowie to dostane klawiszami po czaszce :)
>hihihihihih

O na Jowisza! Ona umie obslugiwac komputer???? Uh, radze wykasowac
troche historii przegladanych stron WWW i koniecznie archiwum
wiadomosci news... Wiesz, jehehe, niby jestes pewien tego co masz, a
tu nagle suprise: "AHA! Tu ty zly Sosenie napisales 11.02.1998 ze
jakas Jolie ma fajna dupe!!!!!! Ty zdrajco! Niewdzieczniku! A ja to
co?!?!?".

Tak w ogole to co zrobisz z Deja.Com to juz nie mam pojecia ;))))))
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

<! Wiadomosc aprobowana przez http://centralne.szpiegostwo.org >

szukam...
Jak to się teraz robi ?
pytanie
Prowokacja jako metoda odkrywania dyskutanta.
Zlosliwosc.