Rak wątroby

1. Data: 2004-11-23 10:30:57

Temat: Rak wątroby
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Moja mama ma guza na wątrobie. Co tak naprawdę to oznacza i jakie są szanse na
wyleczenie tego? Nie znam wyników badań ale i tak pewnie niewiele mógłbym po tym
stwierdzić. Potrzebuje namiaru na jakiegoś dobrego onkologa, może być prywatnie
lub gdzieś w dobrym szpitalu najlepiej w Krakowie. Co poza chemioteraopią można
zastosować? Czy jest w ogóle sens z jakimiś ziołami sprzedawanymi w internecie?
Pewnie nie zaszkodzi ale czy to cokolwiek pomaga?
Kiedyś czytałem na onecie zalecenie o tym aby przeziębić raka bo przy okazji
zwalczany jest nowotwór, to było już jakiś czas temu. Ile w tym jest prawdy?

Dzięki za wszelką pomoc

2. Data: 2004-11-23 12:04:34

Temat: Re: Rak wątroby
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Nov 2004 11:30:57 +0100, g...@p...onet.pl wrote:

> Moja mama ma guza na wątrobie.

Przykro mi.

> Co tak naprawdę to oznacza i jakie są szanse na
> wyleczenie tego?

To zależy od tego co to za guz. Naczyniak wątroby to też guz, a w ogóle
nie trzeba go leczyć.

> [...] Czy jest w ogóle sens z jakimiś ziołami sprzedawanymi w internecie?
> Pewnie nie zaszkodzi ale czy to cokolwiek pomaga?

Nie ma żadnych obiektywnych danych na to, ze pomaga (przez obiektywne
dane rozumiem prawidłowo przeprowadzone badania kliniczne).

> Kiedyś czytałem na onecie zalecenie o tym aby przeziębić raka bo przy okazji
> zwalczany jest nowotwór, to było już jakiś czas temu. Ile w tym jest prawdy?

Tak na oko - nie ma w ogóle.
BTW - rak to rodzaj nowotworu jest.
Rzeczy "przeczytanych na onecie" z założenia lepiej nie traktować
poważnie.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-12-04 16:57:41

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest w ogóle sens z jakimiś ziołami sprzedawanymi w internecie?
> Pewnie nie zaszkodzi ale czy to cokolwiek pomaga?

Nie wiem co sprzedaja w internecie, ale dodam tylko do tego co napisal Marek
ze ziola moga zaszkodzic. Nie nalezy ich traktowac jak placebo czy
homeopatii. Maja swoje dzialania i w pewnych sytuacjach mozna ich z
powodzeniem uzywac (niestety raczej niewiele pomoga w przypadku nowotworow),
ale zastosowane nieodpowiednio jak najbardziej moga zaszkodzic.

Zdrowia zycze

Robert Milewski

Hormony a piersi??
źródła witaminy E
Zaburzenia lękowe i seroxat [długie]
Zaburzenia lękowe i seroxat
Zaburzenia lękowe i seroxat [przydługie]