Ramiaczka tudziez naramki :-)

1. Data: 2006-04-07 04:24:28

Temat: Ramiaczka tudziez naramki :-)
Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roznie wszyscy pisza... :-)

Dziewczyny..czy macie jakis ciekawy patent na ramiaczka do topu?
Topik jest z kolorowych, malych, oktagonalnych elementow robionych na
szydelku. Skonczylam sam top ale przyszlo mi teraz zrobic "naramki".
Zrobienie tego lancuszkiem i np jednym rzadkiem pol- czy slupkow wydaje
mi sie banalne. Moze macie jakies inne pomysly na ten wazny element?
moze jakies plecionki?

pomocy :)

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

2. Data: 2006-04-07 07:40:37

Temat: Re: Ramiaczka tudziez naramki :-)
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

moze cos takiego http://tomella2.webpark.pl/imagepages/image3.htm

albo na drutach tzw. I-cord
http://www.knittinghelp.com/knitting/basic_technique
s/misc.php
troche zeskrolowac, jest nawet filmik

Pozdrawiam

Monika

3. Data: 2006-04-07 10:50:34

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

T0SIA napisał(a):
> [...]
> Zrobienie tego lancuszkiem i np jednym rzadkiem pol- czy slupkow wydaje
> mi sie banalne. Moze macie jakies inne pomysly na ten wazny element?

Robisz jeden obwod - ramiaczko lancuszkiem, tyl oczka scisle lub
polslupki, drugie ramiaczko, przod, potem drugi (i trzeci obwod):
ramiaczko lancuszkiem, _nie_ laczac z poprzednim, pacha.

th

4. Data: 2006-04-07 16:38:11

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):
> Robisz jeden obwod - ramiaczko lancuszkiem, tyl oczka scisle lub
> polslupki, drugie ramiaczko, przod, potem drugi (i trzeci obwod):
> ramiaczko lancuszkiem, _nie_ laczac z poprzednim, pacha.

dzieki Dziewczyny za podpowiedzi :-)

--
Pozdrawiam - T0SIA
"Kobieta winna być na tyle wykształcona, by przyciągać głupich mężczyzn,
i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych." Jeane Moreau

[OT] kiermasz swiateczny w Lublinie
szydelko - milego buszowania (60 stron)
Po spotkaniu w Gdyni- foto
Re: czy ktos dostal odpowiedz..
Prośba o wzory witraży wielkanocn-wiosennych