Ramiona i uda w pajęczynkach.

1. Data: 2005-04-01 05:40:44

Temat: Ramiona i uda w pajęczynkach.
Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś tydzień temu, skuszona promocją serum antycellulitowego Eris (21,90zł)
postanowiłam nabyć w celach doświadczalnych. Cellulitu zbyt dużego nie mam,
trzeba konkretnie złapać skórę i go wydobyć spod niej, ale jakiś tam jest. W
każdym razie, głównym celem owego zakupu było ujędrnienie skóry. No i efekty
ujędrnienia jest! Od raz, po pierwszym zastosowaniu skóra nabiera jędrności,
poprawia się jej gęstość i jest niesamowicie gładka, ale... kupiłam w sobotę
i zaczęłam smarować codziennie wieczorem z lekkim masażem, po peelingu z
soli i olejku. No i dzisiaj, po porannym prysznicu smarując się balsamem
zauważyłam na ramionach i górnej części ud fioletowe pajęczynki. Ramiona
wyglądają jakby je ktoś popisał fioletowym cienkopisem, a przez skórę na
udach prześwitują siateczki fioletowych żyłek, które widać z daleka. Nigdy
nie miałam problemów z rozszerzonymi naczynkami, a na cellulit stosowałam
już nawet preparaty rozgrzewające i żadnych efektów ubocznych nie było.
Co mogę zrobić z tymi naczynkami poza odstawieniem serum? Czy
kwalifikuje się to do smarowania czymś i usuwania kremami, czy od razu
lekarz i kosmetyczka? Nigdy by mi do głowy nie przyszło, że mogę mieć kruche
naczynka czy coś... całe życie się człowiek uczy.

hiver, zeszokowana własnymi nogami :D

1. Data: 2005-04-01 07:00:15

Temat: Re: Ramiona i uda w pajęczynkach.
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i efekty
> ujędrnienia jest! Od raz, po pierwszym zastosowaniu skóra nabiera jędrności,
> poprawia się jej gęstość i jest niesamowicie gładka,

to także potwierdzam.

> [...]
> już nawet preparaty rozgrzewające i żadnych efektów ubocznych nie było.
> Co mogę zrobić z tymi naczynkami poza odstawieniem serum?

peelingi mechaniczne ,zabiegi rozgrzewające wpływają zle na anczynka
które niekoniecznie muszą popekac po 1 zabiegu, w miare lat i ilosci
zabiegów naczynka stają siekruche i delikatne ,te które juz przeswituja
nie da rady ich zlikwidowac mozna jedynie załagodzic ,krmey na anczynka
,wszelkiego rodzaju żele z apteki plus rutinoscorbin.
unikac przegrzewania ,pilingów mechanicznych, rozgrzewania, uciskania
,ew. zabiegi u dermatologa laser i zabiegi wstrzykiwania czegos w żyłki.
p.

1. Data: 2005-04-01 07:22:28

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> unikac przegrzewania ,pilingów mechanicznych, rozgrzewania, uciskania
> ,ew. zabiegi u dermatologa laser i zabiegi wstrzykiwania czegos w żyłki.

Najbardziej mnie jednak dziwi fakt, że przez, jakby nie patrzeć dwa lata
stosowania balsamów rozgrzewających i pilingów nie "wyskoczyło" absolutnie
nic, a tu w trakcie 6 dni takie ilości. W sumie, to nawet nie 6dni, bo
jeszcze we wtorek nie było widać tych naczynek...

Ja chciałam się wypięknić na lato, a tu taki cyrk...

hiver, bez nadziei...

1. Data: 2005-04-01 09:27:21

Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"hihi" wrote in message...

> [...]
| jeszcze we wtorek nie było widać tych naczynek...
|
| Ja chciałam się wypięknić na lato, a tu taki cyrk...

hiver, czy Ty ten peeling z oli to codziennie robilas ??? Bo z Twojego postu
tak wynika... moim zdaniem przesadzilas, on strasznie agresywny jest... i
stad te problemy...

Bozenka :)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-04-01 09:30:27

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozenka napisał(a):

> hiver, czy Ty ten peeling z oli to codziennie robilas ??? Bo z Twojego postu
> tak wynika... moim zdaniem przesadzilas, on strasznie agresywny jest... i
> stad te problemy...

A moze to raczej od tego anty-cellulitu, a nie peelingu. Dawno temu
wlasnie slyszalam (dowodow nie mam, mzoe w jakiejs gazecie pisali cy
cus), ze moze taki efekt powodowac. Na znajomej wlasnie tak zadzialal,
bez peelingow, balsamow i innych srodkow.

th.

1. Data: 2005-04-01 09:48:46

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:d2j45j$p7j$1@news.onet.pl...

> hiver, czy Ty ten peeling z oli to codziennie robilas ??? Bo z Twojego
postu
> tak wynika... moim zdaniem przesadzilas, on strasznie agresywny jest... i
> stad te problemy...

Nieeee...2 raz w tygodniu i to z tej drobnej soli, a nie kamiennej.
Czy to zmienia postać rzeczy?

hiver

1. Data: 2005-04-01 10:09:06

Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Theli" wrote in message news:d2j4bi$tul$1@sodden.amu.edu.pl...

> [...]
| cus), ze moze taki efekt powodowac. Na znajomej wlasnie tak zadzialal,
| bez peelingow, balsamow i innych srodkow.

Moze... nie wiem... strzelalam wlasciwie...
Czy chodzilo o dokladnie ten Erisowy czy o dowolny specyfik anty-cel. ?

1. Data: 2005-04-01 10:10:26

Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"hihi" wrote in message news:d2j59a$fa4$1@nemesis.news.tpi.pl...

| Nieeee...2 raz w tygodniu i to z tej drobnej soli, a nie kamiennej.
| Czy to zmienia postać rzeczy?

Nie wiem, czy zmienia.... tylko codzienny peeling solny wydal mi sie zbytnim
hardcorem... ale skoro robilas zwyczajnie 2 razy w tyg., to moze faktycznie
to wina kosmetyku...

1. Data: 2005-04-01 10:20:15

Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"hihi" wrote in message news:d2j76f$1b3$1@nemesis.news.tpi.pl...

| No ja go odstawiam. I narazie zostanę przy Dove ujędrniającym dalej
wcinając
| rutinoscorbin.
| W sumie to rutinoscorbin jest prawie od zawsze, profilaktycznie, Mama
| wpoiła, więc kruchych naczynek być nie powinno.

No wlasnie tego tez nie rozumiem... skoro od zawsze lykasz rutyne, to takie
cos wogole nie powinno bylo sie pojawic... hmmm... jednak jak widac, co
organizm, to inaczej...

1. Data: 2005-04-01 10:21:23

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:d2j6md$29j$1@news.onet.pl...

> [...]

W sumie to rutinoscorbin jest prawie od zawsze, profilaktycznie, Mama
wpoiła, więc kruchych naczynek być nie powinno.

Re: [Wrocław] To co z tym spotkaniem w herbaciarni?
Podraznienia po goleniu
Prostownica - ceramiczna? Help please..
blizny
Jak ujędrnić skórę po ciąży?