Gazelle Freestyle - czy warto?

1. Data: 2005-04-01 08:34:37

Temat: Gazelle Freestyle - czy warto?
Od: "Kuba" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

moja malzonka zapragnela zakupic
ponizszy sprzet do fitness:

Gazelle Freestyle
http://www.tvmarket.pl/tshop.asp?ac=IZD&ID=192

Co o nim sadzicie? Czy to oplacalna inwestycja?
Czy mozna uzyskac takie efekty o jakich pisza?

pozdrawiam
Kuba

1. Data: 2005-04-01 10:02:24

Temat: Re: Gazelle Freestyle - czy warto?
Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" napisał w wiadomości

> Gazelle Freestyle
> http://www.tvmarket.pl/tshop.asp?ac=IZD&ID=192
>
> Co o nim sadzicie? Czy to oplacalna inwestycja?
> Czy mozna uzyskac takie efekty o jakich pisza?

fajna zabawka, chociaz ciut przereklamowana. A efekty..kazde cwiczenia daja
efekty. Tak jak napisalam, to bardziej zabawka, niz przyrzad, ktory w
krotkim czasie da to, co widzimy na ekranie. Przynajmnie mnie szybciej i
bardziej zmeczy zwykly stepper.

anya

1. Data: 2005-04-01 16:36:07

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba napisał(a):

> [...]
> http://www.tvmarket.pl/tshop.asp?ac=IZD&ID=192
>
> Co o nim sadzicie? Czy to oplacalna inwestycja?
> Czy mozna uzyskac takie efekty o jakich pisza?

wg mnie lepsze efekty da orbitrek...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

Ramiona i uda w pajęczynkach.
Re: [Wrocław] To co z tym spotkaniem w herbaciarni?
Podraznienia po goleniu
Prostownica - ceramiczna? Help please..
blizny