Kosmetyk ujędrniający/wyszczuplający

1. Data: 2005-04-01 09:58:33

Temat: Kosmetyk ujędrniający/wyszczuplający
Od: "GosiaK" <g...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poszukuję niedrogiego a skutecznego kosmetyku, który pomógłby mi ujędrnić i
wyszczuplić ciałko oraz znacznie przyczyniłby się do zredukowania cellulitu.
Chciałabym zobaczyc efekt na brzuchu, biodrach, posladkach i udach, czyli...
wszędzie ;o) Moze polecicie coś sprawdzonego?
Używałam kiedyś CelluSculpt z Avonu i nawet widziałam efekty, ale ten
zapach.... brrr.. Może jednak cos innego w równie przyzwoitej cenie (zwł.
tej promocyjnej)?....
Myślałam o ATW (seria XXL), ale odstraszają mnie niepochlebne opinie na
Wizażu. Z kolei chwalą tam niezmiernie serię wyszczuplającą z Erisa (zwł.
serum na noc). A Wy co sądzicie?

pozdrawiam cieplutko
MałGosiaK
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
kalendarzyki, wizytówki... zobacz co jeszcze...
www.siedemzyczen.pl

1. Data: 2005-04-01 10:07:17

Temat: Re: Kosmetyk ujędrniający/wyszczuplający
Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaK" napisał w wiadomości > Witam

> Myślałam o ATW (seria XXL), ale odstraszają mnie niepochlebne opinie na
> Wizażu. Z kolei chwalą tam niezmiernie serię wyszczuplającą z Erisa (zwł.
> serum na noc). A Wy co sądzicie?

ATW jest ok. Efekty po miesiacu byly widoczne przebardzo:-) z tym, ze ja
jedna tubke mialam zuzyta w ciagu 2 masazy. Ostatnio uzywam bielendy z
cynamonem i kofeina. Moim zdaniem jest rewelacyjna, lecz uwazac nalezy na
twarz, bo reakcja jest natychmiastowa i nieciekawa:-)

anya

1. Data: 2005-04-01 10:18:08

Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"anya" wrote in message news:d2j6qt$rtl$1@nemesis.news.tpi.pl...

| <...> Ostatnio uzywam bielendy z
| cynamonem i kofeina. Moim zdaniem jest rewelacyjna, lecz uwazac nalezy na
| twarz, bo reakcja jest natychmiastowa i nieciekawa:-)

Czy to to:
http://www.bielenda.pl/prod.php?what=223&lang=pl ??
I dlaczego uwazac na twarz ? Specyfik jest niby do ciala...
Pisza ze jest tego 14 ampulek... na jak dlugo tego starcza? tzn. ile ampulek
zuzywasz na 1 raz?

Bozenka :)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-04-01 11:02:29

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozenka" napisał w wiadomości

> [...]
> I dlaczego uwazac na twarz ? Specyfik jest niby do ciala...
> Pisza ze jest tego 14 ampulek... na jak dlugo tego starcza? tzn. ile

nie;-) ja uzywam Termoaktywnego Zelu Fitness Line. Z twarza nalezy uwazac,
bo mniemam, iz przez zawartosc kofeiny i cynamonu podraznia jej skore i
pomijajac pieczenie, twarz wyglada jak z maseczka truskawkowa;-)
Mi wystarcza 1 zel na 2 masaze, z tym, ze dodatkowo uzywany jest tez olejek
z tej samej serii. Co do ampulek, to mysle, ze jedna ampulka wieczorem i
jedna rano zgodnie z przeznaczeniem. Jesli jest 14 apumulek, to starczy na
tydzien;-P

anya

1. Data: 2005-04-02 07:48:33

Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d2j68u$mpd$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): GosiaK z adresu <g...@W...pl> napisał(a):

> Myślałam o ATW (seria XXL), ale odstraszają mnie niepochlebne opinie
> na Wizażu.

Ja używam i sobie chwalę, efekty są u mnie widoczne już pierwszego dnia po
użyciu wieczorem tego żelu i utrzymują się ładnie dopóki w miarę regularnie
stosuję.
Są dwie serie tych żeli wyszczuplających i ja sobie bardziej chwalę tą "for
students" ze względu na przyjemniejszy dla mnie zapach, bardziej neutralny
kojarzy mi się ze świeżo ściętą trawą, ta druga seria xxl ma bardziej
"chemiczny" zapach. A działają identycznie, zresztą składem też się chyba
nie różnią. Polecam.

1. Data: 2005-04-06 16:15:03

Od: "Monika" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaK" <g...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> MałGosiaK
> kalendarzyki, wizytówki... zobacz co jeszcze...

Ja używam LipocellBlocker z Zjai i jest super pod każdym względem:
skuteczny, niedrogi, ładnie pachnie. Polecam;-))
Moni

Gazelle Freestyle - czy warto?
Ramiona i uda w pajęczynkach.
Re: [Wrocław] To co z tym spotkaniem w herbaciarni?
Podraznienia po goleniu
Prostownica - ceramiczna? Help please..