Randap nie skutkuje

1. Data: 2003-05-21 18:45:04

Temat: Randap nie skutkuje
Od: vooyeck <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Błagam kochani pomóżcie!

Na mojej działeczce ziemia tłuściutka i mlecze mam po pas. Poza tym
rosną różne jednoroczne badyle osiągające 2 metry. Ktoś mi polecił
Randap jako środek na moje problemy.

Rozpuściłem toto w wodzie wg instrukcji, uczciwie jak w książce pisze,
popryskałem chabyrdzie ale chwasty się tylko oblizały, beknęły i
poprosiły o jeszcze.

Powiedzcie proszę jaki jest stosunek rozpuszczenia tego środka w wodzie,
żeby te chwasty zniszczyć. Tylko bez przesady żebym sie nie dostał do
środka ziemi jak mi to będzie wypalało :D

Acha, no i jaki środek (skuteczny) polecacie na wysokiego na 50
cm mniszka?

Pozdrawiam VY

--
Archiwum grupy --- pl.rec.ogrody ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

2. Data: 2003-05-21 18:49:42

Temat: Odp: Randap nie skutkuje
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Na widoczne objawy działania tego środka trzeba
czekać minimum 2 tygodnie.

Pozdrowienia - Zosia

3. Data: 2003-05-21 18:52:55

Temat: Re: Randap nie skutkuje
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vooyeck" <u...@d...idealny.pl> napisał w wiadomości

> Acha, no i jaki środek (skuteczny) polecacie na wysokiego na 50
> cm mniszka?

Łopatka i rękawiczki:-)
Działa na wszystko.

Pozdrawiam
Marta

4. Data: 2003-05-21 19:13:49

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g2usp-ec3.ln1@dom.idealny.pl vooyeck
<u...@d...idealny.pl> napisał(a):

> mlecze mam po pas. Poza tymrosną różne jednoroczne badyle
> osiągające 2 metry. Ktoś mi polecił Randap...

Hejka. Pryskałeś na takie dwumetrowe chwasty? Należy pryskać jak chwasty
mają ok. 15 cm. wysokości.

> Powiedzcie proszę jaki jest stosunek rozpuszczenia tego środka w
> wodzie, żeby te chwasty zniszczyć.

Około 20 ml na 1 litr wody
http://www.ogrodnik.pl/choroby/choroby_04_01.asp

> Acha, no i jaki środek (skuteczny) polecacie na wysokiego na 50
> cm mniszka?

Napalm. ;-)
Pozdrawiam radykalnie Ja...cki

5. Data: 2003-05-21 19:30:14

Od: vooyeck <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:
> Łopatka i rękawiczki:-) Działa na wszystko.
> Pozdrawiam Marta

Fajnie Marta :) ale to się sprawdza w małym ogródku a nie na "hektarach"

Wiesz ile tego jest!?? :(

pozdrawiam VY

6. Data: 2003-05-21 19:45:03

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fajnie Marta :) ale to się sprawdza w małym ogródku a nie na "hektarach"
>
> Wiesz ile tego jest!?? :(
>
> pozdrawiam VY

Ciekawi mnie ile:-)

Generalnie jestem przeciwna randapowi i tym podobnym środkom.
Sama kiedyś próbowałam na małych chwastach, owszem skutkowało ale na krótko,
potem i tak wysiewały sie na nowo. Metoda mało skuteczna i droga,
szczególnie na hektarach.

Marta
i ćwierć hektara

7. Data: 2003-05-21 19:57:10

Od: "Konrad" <R...@i...com.pl_> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> środka ziemi jak mi to będzie wypalało :D
>
> Acha, no i jaki środek (skuteczny) polecacie na wysokiego na 50

Jesli chcesz "zmaksymalizowac" efekt to wymieszaj Roundup z Chwastoxem i
siarczanem amonowym. Zastosuj dawki maksymalne - Roundup 4 - 5 litrow na ha
+ Chwastox 3,5 litra na ha + siarczan amonowy 5 kg na ha.
powinno "wziac" wszystko co zyje ;-)

Konrad

8. Data: 2003-05-21 20:13:19

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Acha, no i jaki środek (skuteczny) polecacie na wysokiego na 50
> cm mniszka?
> Pozdrawiam VY

Koza, ekologiczna, samowystarczalna i daje dobre "produkty uboczne"
:-]]]
Pozdrawiam
PP.

9. Data: 2003-05-21 20:44:49

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 1stgreen <1...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bagmlh$prj$...@a...news.tpi.pl...

> Koza, ekologiczna, samowystarczalna i daje dobre "produkty uboczne"
> :-]]]
> Pozdrawiam
> PP.

:-))))))))))))))
Brawo!!!! :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2003-05-22 02:06:54

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"vooyeck" <u...@d...idealny.pl> wrote in message

> Acha, no i jaki środek (skuteczny) polecacie na wysokiego na 50
> cm mniszka?

Aparat fotograficzny. Taki mniszek jest sliczny.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz