Rany, altacet

1. Data: 2003-06-23 21:04:50

Temat: Rany, altacet
Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Mialem niewielki wypadek rowerowy, facet mnie trzasna samochodem
(ewidentna wina kierowcy, nie dyskutowal) rowercio sie pokiereszowal, ja
byle lekko drasniety w paru miejscach.

Wszelkie rany/obtarcia szybko sie zagoily i wyschly oprocz jednego, na
kolanie. Dopiero po posypaniu altacetem wyschlo.

Od czego to zalezy, czy obtarcie wysych i sie zasklepia czy tez mokre
jest?

Seco

--
Bartosz 'Seco' Suchecki [wAw]
Cykloza nie boli... Blat i Ogie?

2. Data: 2003-06-24 00:50:15

Temat: Odp: Rany, altacet
Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

>Dopiero po posypaniu altacetem wyschlo.
moja byla dziewczyna studiuje pielegniarstwo i pamietam jak kiedys
wspominala ze stosowany altacet na otwarte rany ..mutuje cos tam : )

3. Data: 2003-06-24 06:25:11

Temat: Re: Rany, altacet
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszelkie rany/obtarcia szybko sie zagoily i wyschly oprocz jednego, na
> kolanie. Dopiero po posypaniu altacetem wyschlo.

Przeciez altacet jest w tabletkach i nie stosuje sie go na rany. Moze chodzi
o Dermatol (taki zólty proszek)

4. Data: 2003-06-24 06:41:44

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyp" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przeciez altacet jest w tabletkach i nie stosuje sie go na rany. Moze
chodzi
> o Dermatol (taki zólty proszek)

Dodam tylko, że w tabletkach do rozpuszczania w wodzie. I nigdy na otwarte
rany!!
Jola

5. Data: 2003-06-24 14:28:01

Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

justyp wrote:

> Przeciez altacet jest w tabletkach i nie stosuje sie go na rany. Moze chodzi
> o Dermatol (taki zólty proszek)

masz racje :-) pomylio sie mi

--
Bartosz 'Seco' Suchecki [wAw]