Rasizm

1. Data: 2014-09-06 08:53:11

Temat: Rasizm
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,16
583189,Cejrowski_chwali_sopocka_knajpe__ktora_nie_ob
sluguje.html

Pisze to oddawna że katolicy to patologia, teraz rasizm staje się u nich cnotą, że
katolicyzm jest to ciąg relatywistycznych postaw, z psychologii -racjonalizowanie,
czyli im większe gówno tym dla katola prawdziwa cnota, im gorsza dzicz nienawiści tym
odpowiedniesza postawa do bliźniego.
Bo rozumiem że Putin i władza w Rosji jest zła ale zwykli Rosjanie, których ten śmieć
katolicki nawołuje do prześladowania.
Jak rasizm, wyjatkowa obrzydliwość. W kazdym narodzie sa ludzie dobrzy i źlii, a
cejrowski zreszta nie jest Polakiem, bo zrzekl sie obywatelstwa, to przedstawiciel
polactwa (mozna mylic z robactwem, ten sam gatunek)

2. Data: 2014-09-06 16:16:08

Temat: Re: Rasizm
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]

> rozumiem że Putin i władza w Rosji jest zła ale zwykli Rosjanie, których
> ten śmieć katolicki nawołuje do prześladowania.

Gdybyś sobie poczytał o tej knajpie, to ona nie obsługuje wyłącznie tych
Rosjan, którzy popierają Putina - tak przynajmniej wypowiadał się właściciel
wspomnianego wyż lokalu.

> a cejrowski
> zreszta nie jest Polakiem, bo zrzekl sie obywatelstwa,

Jak wielu Żydow. Zresztą za Cejrowskim nie przepadam z innych powodów,
mianowicie głupich wypowiedzi o buddyzmie, ale jeżeli chodzi o tego
restauratora, to nie wiem, czy Wojtek z tą pochwałą nie ma czasem w tym
przypadku racji.

--
????
???

3. Data: 2014-09-06 18:31:38

Od: rewers <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.09.2014 o 08:53, glob pisze:
> Bo rozumiem że Putin i władza w Rosji jest zła

Bezwzględnie czy względnie? Bo ruscy se go może chwalą?

4. Data: 2014-09-08 13:27:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki
Samoobrona i narodowcy jak też Mikke popierają Putina, mówisz śmierć głodowa dla
nich, czy niedługo katol kontroler, z tramwaja ciebie wygoni za brak krzyżyka, czy bo
mu się brwi twoje niespodobają lub napis na koszulce.?

5. Data: 2014-09-08 20:00:13

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> i narodowcy

Popierają albo i nie, wejdź np globik na blog Białczyńskiego

--
????
???

6. Data: 2014-09-09 11:20:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki
Wpisz w google: narodowcy popierają Putina: samoobrona popiera Putina : I masz
wszystko jasne. Już o tym pisałem, że u nas narodowcy to klękają przed Watykanem lub
Putinem: czyli typowa wiocha, jak zefirek dykturą zawieje tak nimi miota raz w lewo
raz w prawo, zdrada zdradą pogania. W takim przypadku jak Cejrowski proponuje, że jak
zefirek zawieje, to leci mu z katolickiego odbyta sraczka nienawiści, każdy każdego
powinien wykluczać ze sklepów- tej pani nie sprzedajemy za koszulkę z rapem, temu
panu dziękujemy bo zbyt czysty, tamtemu bo zbyt gruby, tamtej bo głosowała na PO,
tego bo nie wierzy w zamach smoleński, tamtego bo zanadto niegorliwy fanatycznie itd.
Jednak napewno katol Cejrowski jako zasraniec nienawiści, powinien zostać właściwie
oceniony i jego patologiczne katolickie gówna którymi rzuca.

7. Data: 2014-09-09 23:01:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Krzewicki
> Wpisz w google: narodowcy popierają Putina

Już mniej groźnie, że Putę niż Watykan czy Kalifat.

Do momentu, jak mu nie odbiło na punkcie agresji na Ukrainę, ruski przywódca
zachowywał się nawet można powiedzieć racjonalnie, Rosja mogła uchodzić za
despotię _oświeconą_ . Ale władza deprawuje, a władza absolutna deprawuje
absolutnie, w pewnym momencie te tendencje agresywne, które w sobie Wowoczka
zazwyczaj tłumił (z trudnością i czasem mu wychodziły przy różnych
politycznych Faux pas), wybuchły z całą siłą. Dyktatura rzekomego autorytetu
jest nadal, z oświecenia została tylko propaganda. Krym mogłem jeszcze
przeboleć, ale dalsze kroki Jego Wieliczestwa chaotyczne jakieś i
niestrawne.

--
????
???

8. Data: 2014-09-10 00:09:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki
Putinowi zawiał z bliska wiatr wolności, a najbardziej dyktatorzy boją się wolności i
dostał spazmów niczym polski kler, dostaje pierdolca na zachodni świat i głosi
cywilizacja śmierci, bo tam gdzie ludzie decydują o swoim życiu, tam dyktator nie ma
czym grać, a że bydło ze wsi jest niedojrzałe i potrzebuje tatusia rozkazującego, to
nimi rzuca raz Putin raz kler, byle uciec....od wolności.

Zapraszamy do Tradycji
U nas na wsi, tradycyjnie.
Tradycyjna wiocha kazirodzctwem stoi.
Zdziwiony?