U nas na wsi, tradycyjnie.

1. Data: 2014-09-04 10:09:16

Temat: U nas na wsi, tradycyjnie.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://i.pinger.pl/pgr169/c23304d70014a53b4b0c45cb/7
c45d1460014a53b4a8f0491.jpg

http://i.pinger.pl/pgr390/7b3ac832001843f84b0d9eb5/z
oofilie.jpg

Najczęściej występuje na wsi, tradycyjnej, bo to mentalność- jestem panem domu, a
kobieta, córka i owca mają spełniać moje pragnienia, spewnością spotkaliście się z
pojęciem: kultura gwału, to kultura katolicka, patryjarchalna, jest źródłem wszelkich
zboczeń , a wieś aż się od nich trzęsie , tradycyjnie oczywiście.
Tak samo jak zwalczono ustawę klapsową to ci co bili, tak samo zwalczają edukacje
seksualną ci co gwałcą, bo tu nigdy nie ma partnerstwa tylko władza nad innymi. Jak
ktoś nie kojarzy po co dewotki przykościelne mają pieski, to tłumacze, bo piesek ma
język, a jak posmaruje taka dewotka waginę słodyczami, to co zrobi piesek? To
nagminne u katoliczek przede wszystkim, no bo kultura gwałtu a nie partnerstwa, gdzie
się drugą stronę szanuje. Miałem znajomą psycholog kliniczną i nie łudzcie się że to
sporadyczne przypadki.

2. Data: 2014-09-04 18:21:48

Temat: Re: U nas na wsi, tradycyjnie.
Od: rewers <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.09.2014 o 10:09, glob pisze:
> [...]
To nagminne u katoliczek przede wszystkim, no bo kultura gwałtu a nie partnerstwa,
Nawet dewotki znają wynalazek wibratora:) Coś cię wyobraźnia ponosi.
Skąd ty to bierzesz?

3. Data: 2014-09-05 02:02:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rewers
Mówie miałem znajomą psycholog kliniczną i się gadało o tym jaka ta katololicka wieś
zboczona. Później sam się przekonałem że to dzicz pod każdym względem, więc wiem
czego szukać w internecie i skąd to się bierze. Widziałeś dewotki kiedyś w sekszopie,
one nie kupią wibratora bo się wstydzą, ale z psam swoim to już nie. Zresztą nie
tylko o sam wstyd chodzi tylko o kulturę katolicką czyli dominacje nad innym
stworzeniem, bo to kultura gwałtu, a wibratora nie da się zgwałcić.

Tradycyjna wiocha kazirodzctwem stoi.
Zdziwiony?
Hoser
Fakty moralne