U nas na wsi, tradycyjnie.

następny post »
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 4 Sep 2014 01:09:16 -0700 (PDT)
Subject: U nas na wsi, tradycyjnie.
From: glob <r...@g...com>

http://i.pinger.pl/pgr169/c23304d70014a53b4b0c45cb/7
c45d1460014a53b4a8f0491.jpg

http://i.pinger.pl/pgr390/7b3ac832001843f84b0d9eb5/z
oofilie.jpg

Najczęściej występuje na wsi, tradycyjnej, bo to mentalność- jestem panem domu, a
kobieta, córka i owca mają spełniać moje pragnienia, spewnością spotkaliście się z
pojęciem: kultura gwału, to kultura katolicka, patryjarchalna, jest źródłem wszelkich
zboczeń , a wieś aż się od nich trzęsie , tradycyjnie oczywiście.
Tak samo jak zwalczono ustawę klapsową to ci co bili, tak samo zwalczają edukacje
seksualną ci co gwałcą, bo tu nigdy nie ma partnerstwa tylko władza nad innymi. Jak
ktoś nie kojarzy po co dewotki przykościelne mają pieski, to tłumacze, bo piesek ma
język, a jak posmaruje taka dewotka waginę słodyczami, to co zrobi piesek? To
nagminne u katoliczek przede wszystkim, no bo kultura gwałtu a nie partnerstwa, gdzie
się drugą stronę szanuje. Miałem znajomą psycholog kliniczną i nie łudzcie się że to
sporadyczne przypadki.