Ratunku, chcą mnie zrandapować

41. Data: 2017-07-12 23:17:12

Temat: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com napisał:

> Poczytaj o nowym środku do klimatyzacji.
> Ten co podczas pożaru robi sie toksyczny:
>
> r1234yf
>
> I weź pod uwage ze np. w australii w niektórych autach klime napełniaja
> zwyklym propanem czy butanem (nie pamietam dokladnie) :)
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_refrigerants
>
> Czasem ktos jednak podejmuje decyzję że lepiej ochronić cala ziemie ale
> poświęcić kowalskiego. Taki faszyzm :)

Ja to biorę pod uwagę, ten cały r1234yf jest przebadany. I jest toksyczny.
To może wkurzać. I wkurza. Ale my jednak teraz o czym innym.

--
Jarek

42. Data: 2017-07-12 23:19:13

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> PS Przed chwilą obejrzałem na Planete+ "Zagadkę zagłady pszczół"
> i mam kiepski nastrój

Ja nie oglądałem. Ale jestem w stanie sobie wyobraxić jaki nastrój
mają pszczoły. To nie jest zagadką.

Jarek

--
Z pszczołami nigdy nic nie wiadomo.

43. Data: 2017-07-12 23:33:57

Od: mirzan <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> PS Przed chwilą obejrzałem na Planete+ "Zagadkę zagłady pszczół" i mam
> kiepski nastrój

Niepotrzebnie wpadasz w depresję. Nie będzie pszczół,zapylać będą drony.

44. Data: 2017-07-13 00:00:18

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2017 22:31, Dirko pisze:

> PS Przed chwilą obejrzałem na Planete+ "Zagadkę zagłady pszczół" i mam kiepski
> nastrój

Obstawiam, że ta zagadka nie ma nic wspólnego z agrarnym zawołaniem:
"lać, lać, lać, alleluja i do przodu!", zaczerpniętym od ojca dyrektora.

45. Data: 2017-07-13 16:17:57

Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> PS Przed

no ale rozwiazali te zagadke? wymieraja bo?
a moje pszczoly co consumato rosline ktora mi dom obrosla - akurat jest
szczyt sezonu -
bzykaja sobie wesolo a jest ich tyle ze mi trudno w te zaglade uwierzyc,
ale oczywiscie zdaje sobie sprawe ze jest z nimi zle .....

46. Data: 2017-07-13 17:07:20

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 11 lipca 2017 00:31:44 UTC+2 użytkownik collie napisał:

> No patrz pan, a chłopi polscy jeszcze po wojnie odchwaszczali takimi dzidami
> kilkuhektarowe pola, bo nakaz administracyjny był, jak mi powiedział kiedyś
> mazowiecki rolnik, pokazując przy wódce ten oręż. Trawestując znane
> powiedzenie: Wam kury szczać prowadzić, a nie odchwaszczać parę arów
> ziemi bez Roundupa i plandeki. Hejka.

Jak to ktoś(chyba Kogutek) kiedyś mądrze napisał:
Polak jak się przy robocie nie zmęczy, nie spoci, nie ujebie po pachy to uważa że mu
się zapłata nie należy.

47. Data: 2017-07-13 17:58:28

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 13 lipca 2017 16:18:01 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:

> [...]
> bzykaja sobie wesolo a jest ich tyle ze mi trudno w te zaglade uwierzyc,
> ale oczywiscie zdaje sobie sprawe ze jest z nimi zle .....

Nie mogę wygóglać, ale słyszałem w radio że niedawno odkryli,
ponoć pestycydy są przyczyną (w USA). U nas nie było aż tak źle,
ale za mało nie mówili na ten temat.
L.

48. Data: 2017-07-13 22:22:46

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "abn140" <a...@g...com> napisał w wiadomości

> no ale rozwiazali te zagadke? wymieraja bo?

Hejka. Nie rozwiązali. Ale czy ktos uwierzy, ze CCD może mieć związek z
telefonią komórkową?
Pozdrawiam mikrofalowo Ja...cki

PS Zespół masowego ginięcia pszczoły miodnej (ang. Colony Collapse Disorder,
skrót CCD) - zespół chorobowy występujący masowo w koloniach pszczoły
miodnej (Apis mellifera), objawiający się gwałtownym i masowym ubytkiem
pszczół lotnych poza ulem, a w konsekwencji ginięciem większości chorych
rodzin.

49. Data: 2017-07-17 16:42:40

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.2017 17:58, Lisciasty pisze:

> Nie mogę wygóglać, ale słyszałem w radio że niedawno odkryli,
> ponoć pestycydy są przyczyną (w USA). U nas nie było aż tak źle,
> ale za mało nie mówili na ten temat.

Jest o tym mowa choćby w raporcie Greenpeace na temat spadku
populacji pszczół, tu:

http://www.greenpeace.org/poland/PageFiles/271320/RA
PORT_spadek_populacji_pszczol.pdf

50. Data: 2017-08-17 23:43:04

Temat: Ratunku, chcą mnie zrandapować
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> potem standardowo, drzewka,
trawa, warzywnik. Teściowa z żoną twierdzą, że bez randapu nie lzja.

Może podrzuć im to, zwłaszcza w kontekście drzewek i warzywnika:
http://www.prisonplanet.pl/nauka_i_technologia/round
up_czyli_quotdziadku,p1752732574

kaczkobator
plaga