Raz eSBuc - zawsze eSBuc

1. Data: 2006-06-29 15:10:22

Temat: Raz eSBuc - zawsze eSBuc
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawiązanie do niektórych OJCÓW eSBuców na tej liście. I MATEK też

Przyszedł dzisiaj do mnie Lokalny (miejscowy eSBuc). Z plastikową banką
po wodę. Zazwyczaj
przychodzi z dwoma. Do jednej dostaje wodę z kranu, do drugiej z filtra RO,
ja dostaję mleko. Ot wymiana bezgotówkowa. (5 litrów mleka za 30 litrów
kranówki+ %kosztów wkładów filtracyjnych).
Dzisiaj trafił (!) na wymianę syfonu przy zlewozmywaku, poprzedni po 25
latach odmówił posłuszeństwa. Wyszukałem sobie taki, którego nie trzeba
rozkręcać, aby go przetkać:
http://www.armatura-sanit.home.pl/syfony zlewozmywakowe.htm
Zagaił rozmowę na temat filtra. zadawał różne pytania, poinformowałem go
jak może sobie taki filtr nabyć. Teraz po południu oglądałem program
Interwencje w telewizorni, temat taki sam - oszuści sprzedający filtry.

Pytania takie same - niedawno zagadnięto mnie na pl.rec.kuchnia (lubią
mnie "podpuszczać") - dokładnie to samo...

Jeszcze czego sqrwiele nie wymyślą, aby próbować mnie przyłapać.
OŚWIADCZAM:
Dajcie sobie spokój - bez fałszywych oskarżeń nie znajdziecie nic na
mnie.
Tym bardziej, że nie ubiegam się o jakiekolwiek stanowisko...

Nie byłem i nie jestem, a na dodatek nigdy nie będę:

Antysemitą, szpiegiem zwykłym, szpiegiem gospodarczym, tajnym lub jawnym
współpracownikiem, oszustem, złodziejem, mobbystą, molestantem, pedałem,
pedofilem, lobbystą, filantropem, mizantropem,
hipochondrykiem, cholerykiem, chuliganem i czego tam kto sobie nie wymyśli.

Załóżcie dla mnie osobną szufladkę. Podobno w Krakowie, Rzeszowie i
Tarnobrzegu miałem po dwie szafy akt operacyjnych... Szukajcie a
znajdziecie - raporty, fotografie - jak np zupal zagadując mnie o godzinę
pstryknął mi foto z zegarka (poco? :-P)))))))), bardzo się zmieszał, gdy
poprosilem o odbitki...
Albo w Rzeszowie - z noktowizora, gdy po seksie wyciskałem resztki z
fujary, aby mi do butów nie nakapały - radosne ryki w krzakach - za naszą
kasę i mój gest wzorem naszego tyczkarza...
Mógłbym wymieniać, książkę napisać albo scenariusz - lepszy niż na dzień
świra!!!

No to - Kazakujtie Kazaki!!! ;-P)))))))))))))))))))))))))))))))))

2. Data: 2006-06-29 16:40:28

Temat: Re: Raz eSBuc - zawsze eSBuc
Od: "Radio Freier Europy" <d...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Dzisiaj trafił (!) na wymianę syfonu przy zlewozmywaku, poprzedni po 25
> latach odmówił posłuszeństwa.

No to ladnie cie cylneli, dokladnie w wymiane syfonu.
Pewnie sami go zepsuli. Mowilem, ze wchodza ta dziura w podlodze za szafa i szczaja
do syfonu

> pedofilem, lobbystą, filantropem, mizantropem,
> hipochondrykiem, cholerykiem, chuliganem i czego tam kto sobie nie wymyśli.

Zamknij sie oszuscie. Wszyscy wiedza, ze jestes obrzydliwym filantrupem i wyciskasz
se rope z wrzodow na fiucie

3. Data: 2006-06-29 16:41:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Radio Freier Europy" <d...@p...net> wrote in message
> [...]
> i szczaja do syfonu

> Zamknij sie oszuscie. Wszyscy wiedza, ze jestes obrzydliwym filantrupem i

Walker, rwij zelówy... Przypuszczam, że pedały tu nie bywają.

4. Data: 2006-06-29 16:46:01

Od: "Radio Freier Europy" <d...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

> Walker, rwij zelówy...

Po twoim trupie, hehehe

5. Data: 2006-06-30 00:42:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i szczaja do syfonu

> Zamknij sie oszuscie. Wszyscy wiedza, ze jestes obrzydliwym filantrupem i

Żydoskie kulture tu przedstawiasz.

6. Data: 2006-06-30 03:31:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Radio Freier Europy" <d...@p...net> wrote in message

> Zamknij sie oszuscie. Wszyscy wiedza, ze jestes obrzydliwym filantrupem i
> wyciskasz se rope z wrzodow na fiucie

Nie używam analu do innych celów, w przeciwieństwie do ciebie...

7. Data: 2006-06-30 03:32:17

Od: "yuras" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radio Freier Europy" <d...@p...net> napisał w
wiadomości news:2894d$44a40349$cf7004ea$13048@PRIMUS.CA...
> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Po twoim trupie, hehehe
Panowie ,tu sie jada glownie ,to co robicie to zenada ,slow szkoda
juras

8. Data: 2006-06-30 04:07:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yuras" <p...@o...eu> wrote in message

> [...]
> wiadomości news:2894d$44a40349$cf7004ea$13048@PRIMUS.CA...

> Panowie ,tu sie jada glownie ,to co robicie to zenada ,slow szkoda

Nie ja.

9. Data: 2006-06-30 04:31:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yuras" <p...@o...eu> wrote in message

> [...]
> wiadomości news:2894d$44a40349$cf7004ea$13048@PRIMUS.CA...

> Panowie ,tu sie jada glownie ,to co robicie to zenada ,slow szkoda

To nie jest pan... Czego można spodziewać się od...

10. Data: 2006-06-30 05:30:16

Od: "yuras" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ja.
W kuchni i przy jedzeniu jak mi ktos przeklina to na kopach wynosze
(-;

czym skarmelizować cukier w creme brule
ciepla potrawa z miesa "swiezonka"
tymianek i bazylia - obiad pożegnalny