patelnia TEFAL z tesco

1. Data: 2006-06-29 16:26:59

Temat: patelnia TEFAL z tesco
Od: "fifi" <f...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Od dziś u mnie w mieście w tesco promocja patelni TEFAL. Za dwie patelnie Tefala
chcą ok. 50zł. kupowac czy nie? Są to chyba te zwykłe patelnie- klasyczne.

W ogóle zastanawiam się nad kupnem patelni żeliwnej- tylko że to ogromny
wydatek. Moja rodzina mówi, że we Francji za większą patelnie zeliwną trzeba
zapłacic około 100euro.Ale chyba warto bo to patelnie bardzo wytrzymałe nie to
co teflon.

Ja mam troche już dosyć teflonu bo mi się ściera chociaz bardzo uważam.
Wywaliłam już kilka patelni (no niezbyt drogich- nie tefala). Tefala jeszcze nie
miałam.

A moze zainwestować w jakąś drogą patelnie tefala i dać sobie spokój z tymi
dwiema za 50zł i z tą żeliwną?

Poradzcie co robić. Proszę

fifi

2. Data: 2006-06-29 16:36:45

Temat: Re: patelnia TEFAL z tesco
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"fifi" <f...@o...eu> wrote in message
> [...]
> jeszcze nie
> miałam.
>
> A moze zainwestować w jakąś drogą patelnie tefala i dać sobie spokój z

Tylko żeliwna:
http://www.zielinski.waw.pl/store/easyshop.cgi?vid=u
psvnmwqgctxiwxacnikusancqvapljr&com=IT/2&kategoria=3
1

3. Data: 2006-06-29 16:42:02

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

fifi <f...@o...eu> napisał(a):

> [...]
trzeba
> zapłacic około 100euro.Ale chyba warto bo to patelnie bardzo wytrzymałe

Radzę kupić żeliwną. Jeśli w dodatku uda ci się kupić patelnię z wyższymi
brzegami i pokrywą - taką, którą można włożyć do piekarnika, czyli bez
plastikowych części - to masz genialny sprzęt do smażenia, duszenia,
zapiekania itp.

Jeśli ci się uda - ja mam postradziecką, mającą chyba ze 20 lat...

Ania

4. Data: 2006-06-30 07:58:16

Od: Ania_B <ania@_nospam_dmz.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko żeliwna:
> http://www.zielinski.waw.pl/store/easyshop.cgi?vid=u
psvnmwqgctxiwxacnikusancqvapljr&com=IT/2&kategoria=3
1

a żeliwna emaliowana czy nie ?
n w/w stronce znalazłam okrągłą która mogłabym też używać do zapiekanek
nie wiem tylko czy te rączki ze stali nierdzewnejnie nagrzewają się i
czy można je wyjąć żeby wsadzić to do piecyka
macie jakieś doświadczenie?
Ania

5. Data: 2006-06-30 08:46:56

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania_B <ania@_nospam_dmz.com.pl> napisał(a):

> a =BFeliwna emaliowana czy nie ?
> n w/w stronce znalaz=B3am okr=B1g=B3=B1 kt=F3ra mog=B3abym te=BF
u=BFywa=E6=
> do zapiekanek
> nie wiem tylko czy te r=B1czki ze stali nierdzewnejnie nagrzewaj=B1 si=EA=
> i=20
> czy mo=BFna je wyj=B1=E6 =BFeby wsadzi=E6 to do piecyka
> macie jakie=B6 do=B6wiadczenie?
> Ania

Chyba lepsza nie emaliowana. Emalia ulega uszkodzeniom, samo żeliwo jest
praktycznie niezniszczalne.

Gdybym miała wybierać coś z tej stronki, wybrałabym patelnię grillową z
pokrywą /1435/. Taka sama wielkość, wygodniejsze uchwyty i szczelna pokrywa -
czyli praktyczniejsza w użytkowaniu. Poza tym - niższa cena, co mnie dziwi.
A że cięższa - bo pokrywa jest ciężka.

Nagrzewanie się uchwytów nie powinno być problemem - wszak istnieją łapki do
garnków :-)

Ania

6. Data: 2006-06-30 09:43:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania_B" <ania@_nospam_dmz.com.pl> wrote in message

> [...]
nie wiem tylko czy te rączki ze stali nierdzewnejnie nagrzewają się i
czy można je wyjąć żeby wsadzić to do piecyka

Emaliowana jak najbardziej, rączki są opisane - grzeją się, wystarczą
rękawice, choć ja wolę ścierki...

7. Data: 2006-06-30 09:43:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
> A że cięższa - bo pokrywa jest ciężka.
>
> Nagrzewanie się uchwytów nie powinno być problemem - wszak istnieją łapki

Emaliowanie kosztuje.

8. Data: 2006-06-30 16:00:39

Od: "czeremcha" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Emaliowanie kosztuje.

No tak, kosztuje. Tyle, że patelnia, o którą Ania_B pytała, nie
jest emaliowana. Stąd moje zdziwienie, że patelnia z pokrywą jest
tańsza od patelni ze stalowymi rączkami jeno.

Ania

9. Data: 2006-06-30 18:29:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha" <c...@t...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]

jest emaliowana. Stąd moje zdziwienie, że patelnia z pokrywą jest
tańsza od patelni ze stalowymi rączkami jeno.

Może być od innego producenta, a sprzedawcą jest firma z tradycją - teraz
rzadkość - nie winduje cen...

10. Data: 2006-08-21 20:59:37

Od: k...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ania
> Witam co do patelni to ja mam patelnię tytanową już ma 9 lat i trochę się
zniszczyła była bardzo droga ale warto ją było kupić bo jest rewelacyjna,
teraz szukam patelni pokrytej warstwą teflon titanium, podobno jest bardziej
odporna na zarysowania kosztuje około 100 zł i myślę że to lepsze niż dwie za
50 zł i po paru dniach lub miesiącach je wyrzucisz. Dodam jeszcze że
przestrzegam przed kupnem patelni teflonowych (pseudo) w supermarketach w
cenie 10 zł po to naprawdę szmelc już po pierwszym użyciu do wyrzucenia.

Raz eSBuc - zawsze eSBuc
czym skarmelizować cukier w creme brule
ciepla potrawa z miesa "swiezonka"
tymianek i bazylia - obiad pożegnalny