Rdest japoński

21. Data: 2007-08-29 11:31:09

Temat: Re: Rdest japoński
Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>    Takie bóle od ciśnienia pasują jako reumatyczne - dowolny środek
> obniżający od lekarza, ale także czosnek, chrzan tarty, kompot z selera (ten
> jeszcze odchudza i oczyszcza organizm), surówka z selera.

Łożyska w kolanach okazały się wytłuczone.Dostałem 22 zastrzyki do stawwów,
prochy, fizykoterapia.Z selera robiłem i piłem wino,teraz imbir i może
jeszcze coś wymyślę.Nadciśnienia nie mam, choesterolu ani grama, tylko słoniny
trochę za dużo.
Przeciwbólowo stosuję daturę, do smarowania od zewnątrz.
Pozdrawiam.Mirzan