swietlowka uv do oczka wodnego

1. Data: 2007-08-25 10:50:57

Temat: swietlowka uv do oczka wodnego
Od: "Karola" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

posiadam niewielkie oczko wodne, w zwiazku z duzym zanieczyszczeniem glonami
postanowilam zalozyc lampe UV do filtra. Problem polega na tym ze wystepuja
2 rodzaje swietlowek mocno drogie i bardzo tanie. Na pierwszy rzut oka
wygladaja tak samo i moje pytanie jest wlasnie z tym zwiazane. Czy mozna
zarowke drozsza np taka (tylko 9W):
http://allegro.pl/item229585175_zarowka_uv_11w_do_la
mpy_przeciwglonowej_aquael_.html

zamienic na taka:
http://allegro.pl/item225455131_zarowka_swietlowka_d
o_lamp_uv_9_watt_najtaniej.html

--
Pozdrawiam, Karola

2. Data: 2007-08-25 10:55:03

Temat: Re: swietlowka uv do oczka wodnego
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karola pisze:
> [...]
> 2 rodzaje swietlowek mocno drogie i bardzo tanie. Na pierwszy rzut oka
> wygladaja tak samo i moje pytanie jest wlasnie z tym zwiazane. Czy mozna

Nic Ci to nie da;-)glony nitkowate musisz wyłowić ręcznie i dokupic
roślin. Rośliny oczyszczą oczko. Masz rośliny pływające?Oczko
przynajmniej w połowie jest zacienione?

--

Gosia

ZEGNAM WAS
Jaka kosiarka do trawy _ kolejny etap
Tulipany na słońcu - pytanie
Re: Pro ba o pomoc w pierwszych krokach poczatkujacego szkolkarza
Sadzenie drzewek - proszę o rad