Rdest japoński

1. Data: 2007-08-26 07:16:25

Temat: Rdest japoński
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję sadzonkę rdestu japońskiego,tego paskudnego chwastu.
W zamian mogę wysłać sadzonkę rdestu sachalińskiego ozdobnego,o kolorowych
liściach,albo innej rośliny.
Mirzan

2. Data: 2007-08-27 15:38:54

Temat: Re: Rdest japoński
Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):
> Potrzebuję sadzonkę rdestu japońskiego,tego paskudnego chwastu.

U mnie rośnie cała kępa. To solidne badyle, jak z tego zrobić sadzonkę?

--
richo

3. Data: 2007-08-27 20:12:06

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie rośnie cała kępa. To solidne badyle, jak z tego zrobić sadzonkę?

Dzięki, już mi Dirko obiecał.Rdest ma grube, długie kłącza, wystarczy
wyrwać z ziemi taki korzeń i posadzić,szybko wyrośnie z niego cała kępa.
Tu jest opis, do czego to zielsko przydatne:
http://www.rozanski.henryk.gower.pl/cancer2000.htm
Pozdrawiam.mirzan

4. Data: 2007-08-28 07:55:38

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, już mi Dirko obiecał.Rdest ma grube, długie kłącza, [...]

Ubiegl mnie a i tak mialem isc dzis na poczte - mialbys siewke, bo jestem
prawie pewien, ze to samosiejka pojawila sie daleko od zarosli glownych :)

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2007-08-28 08:16:07

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fb0kfl$3de$1@atlantis.news.tpi.pl Bpjea
<b...@...pl (bez x)> napisał(a):
> [...]
>
> Ubiegl mnie a i tak mialem isc dzis na poczte - mialbys siewke, bo
> jestem prawie pewien, ze to samosiejka pojawila sie daleko od

Hejka. Wyślij tę siewkę. Ja na razie suszę dla Mirka liście. :-)
Pozdrawiam diakrytycznie Ja...cki

6. Data: 2007-08-28 09:13:48

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Wyślij tę siewkę. Ja na razie suszę dla Mirka liście. :-)

OK :)
Mirku, chcesz ta siewke?
Jako bonus moge dorzucic jakies wieksze klacze :)

Pozdrawiam,
Bpjea

7. Data: 2007-08-28 11:04:16

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK :)
> Mirku, chcesz ta siewke?
> Jako bonus moge dorzucic jakies wieksze klacze :)

Chcę, z większym kłączem. Wspólnym trudem może uda się mnie uratować.
Jakiś paskudnik wszedł mi w kolana i ledwie chodzę, a idąc chrobocze mi
w stawach jak u słabo oliwionego robota.
Pozdrawiam.Mirzan

8. Data: 2007-08-28 12:47:18

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:
(...)
> Jakiś paskudnik wszedł mi w kolana i ledwie chodzę, a idąc chrobocze mi
> w stawach jak u słabo oliwionego robota.

W zielarniach i w niektórych aptekach bywa "końska maść". Sąsiadki ze
wsi mówią, że bardzo skuteczna na różne reumatyczne bóle.

Krycha w roli znachorki
Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2007-08-28 12:58:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> wrote in message
mirzan wrote:
(...)
> [...]

W zielarniach i w niektórych aptekach bywa "końska maść". Sąsiadki ze
wsi mówią, że bardzo skuteczna na różne reumatyczne bóle.

Glukozamina - bez niej nie mógłbym chodzić.

10. Data: 2007-08-28 13:12:09

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Glukozamina - bez niej nie mógłbym chodzić.

Widocznie masz lepszą. Na mnie wcale nie działa, a Ty zdążyłeś
z kryminału uciec.
Pozdrawiam.Mirzan

swietlowka uv do oczka wodnego
ZEGNAM WAS
Jaka kosiarka do trawy _ kolejny etap
Tulipany na słońcu - pytanie
Re: Pro ba o pomoc w pierwszych krokach poczatkujacego szkolkarza