Re:

Data: 2005-11-20 18:38:52
Temat: Re:
Od: Szyderca! <j...@o...niepotrzebny>

asdewq3 napisał(a):

> Ależ mnie twoja rozbawiła. Problem polega na tym, że ja jestem osobą
> płci męskiej. :)

Jestes meska pizda. Jeśli nie masz tematu do rozmowy oznacza to tylko, że
jesteś tak nieinteligentny, że na każdy temat umiesz powiedziec tylko to co
mówią inni i ty zdołałeś zapamiętać. Nic ci na to nie poradze, ja ani nikt
inny, bo jesteś tak tępy, że nie dopuszczasz do siebie krwawych słów
krytyki. Ty widzisz problem, ale nie jesteś w stanie przyjąć tego, że
prawda jest po mojej stronie - ty jesteś tylko i wyłącznie pokurwiony.
Tematem do rozmowy może być wszystko. Jeśli bym chciał, mógłbym o oklepanej
pogodzie, która jako temat do rozmów, czesto przez pseudointeligentów jest
wyśmiewana powiedzieć tak, że każdy słuchałbym z zaciekawieniem. To jest
umiejętność którą nabywa się wraz z wzrostem inteligencji. Nie bede życzył
ci powiedzenia, bo i tak nie jest ci potrzebne, jesteś skazany na nudne
życie w którym nudne tematy są na porządku dzienny, ale to niebyłby post
warty wysłania jeśli jednak nie napisałbym czegoś co mogłoby ci pomóc. No
to kurwa słuchaj: teraz bierzesz się za pisanie na temat: jak pierwszy raz
zerżnąłem panienkę. Domyślam się, że nigdy nie jebałeś, wiec wyobraźnia
będzie działać ci bardzo dobrze. Napisz dialogi pomiędzy tobą a dupą
jebaną. To jest trudne zadanie, ale przecież skoro chcesz to zmienić, to
nie bedziesz czekał tylko na proste rozwiązania, bo i tak w tym temacie
takich nie ma. Być może teraz będziesz starał się na siłe wymyślać cos co
można powiedzieć, z czystego niedosytu w mówieniu. Uważaj na to bardzo, bo
łatwo mozesz się zchańbić, kiedy wkurwiony powiesz do siebie: dzisiaj znów
nie powiedziałem tyle ile bym chciał mówić, kurwa japierdole, musze
powiedzieć coś wiecej. Kiedy na siłe bedziesz szukał slów potem ułożonych w
zdania nic ci ciekawego z tego nie wyjdzie. Codzinnie wkurwiaj się na
siebie, że jesteś tak tępy, denerwuj sie i niech cie to popycha do przodu,
motywuje i kopie. To jest najlepsza technika. Kiedyś w końcu powiesz: "o
kurwa, dzisiaj sie przegadałem" Żeby zauważyć efekty, bedziesz musiał
czekać conajmniej pół roku. (I tak w ciebie nie wierze)

--
Do piekła!
www.szyderca.sympatia.pl GG: 7526231