Re: ...

Data: 2007-12-01 10:10:43
Temat: Re: ...
Od: "Sky" <s...@o...pl>

news:fiq0ri$qgo$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Masz jakieś powody?
> ;-P

Wrodzoną szlachetność ujawniająca się
nawet w obliczu prostactwa szlachetnych-inaczej
[że zademonsruję twój sposób się-dowartościowywania]

> Mianowanie nie czyni człowieka. Nie boję się mian, natomiast radzę Ci,
> abyś z nimi uważał...

Na co mam uważać? Na twojego męża? Fragile sobie nowe sama wbrała
[pod wpływem sytuacji ujawniającej jej przewrażliwienie]

> Nie mam natury Magdy - u mnie do trzech razy sztuka i... nie znikam,
> wręcz przeciwnie.

...coraz częściej to jedynie deklarujesz?

> Conajwyżej ucieknę się do Twoich sposobów wpływania na mentalność...

Wcześniej musiałabyś się poznać bo na razie uciekasz przed samą sobą.

> Ale póki co - jest przyjemnie i nie psujmy tego, prawda?

Ja tam mogę zepsuć...czerpię przyjemność nawet z nieprzyjemności.