choroba wiencowa i czerwone wino

41. Data: 2001-09-05 11:50:16

Temat: do Jacka
Od: Asia Słocka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Nowak napisała(....)
Jacek napisał: "Niewychowana polozno Joanno,
>gdyby ... mogla latac, to bys ........ jak skowronek"

Jacku, jeśli przynajmniej większa część grupy podpisze
prośbę byś już więcej nie udzielał się tutaj, to zrobisz to?
Asia

42. Data: 2001-09-05 12:08:07

Temat: Re: do Jacka
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Asia_S=B3ocka?= napisał:

> Joanna Nowak napisała(....)
> Jacek napisał: "Niewychowana polozno Joanno,
>
> Jacku, jeśli przynajmniej większa część grupy podpisze
> prośbę byś już więcej nie udzielał się tutaj, to zrobisz to?

Czemu uwazasz, ze wieksza czesc grupy medycyna popiera alkoholizm ?

a do Jacka sie pisze na privat
a teksty obrazliwe Pani Joanny to:

"Momentami jest to smutne, ze tak dokladnie odpisujesz
na tbrednie Jacka. "

Jezeli dla poloznej brak akceptacji dla alkoholizmu to brednie to ja nie
chce znac tej poloznej.

Niestety alkoholizacja grupy medycyna osiaga juz taki poziom nasycenia,
ze posty niezwolennikow
alkoholu sa narazone na rzekomo spoleczna reakcje.

Ale moje doswiadczenie jest inne.
Alkoholizuje sie zaledwie 1% spoleczenstwa, a reszta to prawie
abstynenci.
I nie rozumiem,czemu akurat na grupie medycyna ten 1% procent
zwolennikow alkoholu
usiluje dominowac ?

43. Data: 2001-09-05 12:15:00

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <

> Czemu uwazasz, ze wieksza czesc grupy medycyna popiera alkoholizm
?
Ja ze swojej strony skończyłam wątek alkoholizm i radzę Tobie to
samo:-)
Pytałam zupełnie o co innego, a Ty odpowiedziałeś pytaniem na
pytanie.
Proszę, odpowiedz na nie, jest bardzo proste:-)
Asia

44. Data: 2001-09-05 12:35:40

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Slocka napisał:

> Użytkownik "Jacek" <

> ?
> Ja ze swojej strony skończyłam wštek alkoholizm i radzę Tobie to
> samo:-)

Czemu ktos mi ma narzucac, ze nie wolno dyskutowac o szkodliwym
dzialaniu spozywania alkoholu ?
Bo ktos lubi ?
To nie jest grupa alkohol-moje-ulubione-hobby

45. Data: 2001-09-05 13:01:08

Temat: Re: to nie jest grupa moje-hobby-to-alkohol
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Grzegorz_G=F3recki?= napisał:

> Witam
>
> Użytkownik Asia Słocka:
> [...]
>
> Ty chora jesteś Asiu chyba.
> Jeśli sprawi, że nawet Ty Go wrzucisz do kilfajla,
> to nicka zmieni najwyzej i odnowapolskaludowa

O co ci Grzesiu chodzi,
zebym pisal ze alkohol ma doskonaly wplyw na zdrowie i pijmy i smiejmy
sie
a gdy tak nie pisze, bo ci sie nie podoba ?

Czemu mam zmieniac nicka ?
Zmieniam wtedy gdy przestepcy internetowi wlamuja sie na serwer mojego
providera, uszkodzaja skrzynke, czytaja prywatna poczte, to wtedy zawsze
zmieniam, gdyz takie jest zalecenie
wszystkich agencji bezpieczenstwa internetowego na swiecie.

Zmieniam gdy wlamywacz czyta mi prywatna poczte i mowi ze to jego konto
zmieniam gdy dostaje informacje ze naruszone zostalo bezpieczenstwo
serwera
jak ostatnio w przypadku servera pocztowego z modulem przypominania
hasel
w ktorym uzytkownicy uzywali prostych nazw, imion, do przypominania
swoich hasel
i nastapilo wlamanie na kilkanascie kont pocztowych ( szczegoly na
polipie).
Co ty w ogole o tym wiesz , przeciez sie nie znasz.

A do alkoholizmu mnie nie namawiaj, ani do popierania spozywania
alkoholu przez ciezarne, plod,
mezczyzn doroslych.

Te wyniki badan ktore znam, wyraznie potwierdzaja szkodliwy wplyw
alkoholu
i zadna kampania alkoholowa marketingowcow tego nie zmieni.

Mozesz sie nawet codziennie kapac w wodce razem z kolezanka, ale to
twoje zycie i twoj problem.

Zatem proponuje koniec reklamy wodki, alkoholi na grupie medycyna,
poniewaz reklama alkoholu jest ustawowo zakazana
poza tym moze byc skierowana do nieletnich, czytajacych usenet i te
grupe,
a zatem jest podwojnie zakazana.

46. Data: 2001-09-05 13:45:45

Od: Grzegorz Górecki <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik Asia Słocka:
[...]

--
pozdr
Gregg

47. Data: 2001-09-05 13:59:35

Od: Ania Stelmach <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> Czemu uwazasz, ze wieksza czesc grupy medycyna popiera alkoholizm ?

Ale to pytanie nie jest na temat alkoholizmu.
To jest pytanie, czy jesli wiekszosc poprosi cie o nieudzielanie sie, to
czy to zrobisz.

Ja podpisze taka prosbe.

slimaczek+

PS. Dlaczego ustawiasz Follow-Up na pl.test?

48. Data: 2001-09-05 14:04:12

Temat: Re:
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Stelmach napisał:

> Ale to pytanie nie jest na temat alkoholizmu.
> To jest pytanie, czy jesli wiekszosc poprosi cie o nieudzielanie sie, to
> czy to zrobisz.

Pytanie to jest dokladnie pytaniem na temat alkoholizmu.
Nie rozumiem czemu 1% pijacych ma forsowac kampanie reklamowa alkoholu na
grupie
medycyna i upowszechniac picie alkoholu i reklamowac alkohol.
Nie wierze tez ze akurat te 1% zwolennikow alkoholu to na grupie medycyna
wiekszosc ?

> Ja podpisze taka prosbe.

Ubolewam ze jestes za alkoholizmem ,
ale i takich ludzi w zyciu spotykamy.

49. Data: 2001-09-05 14:13:10

Od: Ania Stelmach <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> Pytanie to jest dokladnie pytaniem na temat alkoholizmu.

Nie, pytanie nie jest na temat alkoholizmu.

> Ubolewam ze jestes za alkoholizmem ,

Nie jestem za alkoholizmem.

50. Data: 2001-09-05 14:16:03

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Stelmach napisał:

> Nie, pytanie nie jest na temat alkoholizmu.

dokladnie
pytanie to jest pytaniem na temat alkoholizmu i promowania spozywania
alkoholizmu na grupie medycyna
O ile przypominam sobie wszystkie watki, tematy promujace spozywanie
alkoholu przez ciezarne, mezczyzn,
bo pojawily sie jedynie 2-3 osoby, ktore wskazywaly na szkodliwosc
spozywania alkoholu.
Jedna z tych osob bylem ja
i przedstawilem oficjalna opinie z Ministerstwa Zdrowia Kanady, z ktora
nospam sie nie zgadzal

> Nie jestem za alkoholizmem.

to udowodnij to
zacytuj choc jeden swoj artykul z dyskusji nt. szkodliwosci spozywania
alkoholu przez ciezarne , plod, doroslych

[ot] ksiazki do sciagniecia
medycyna dla laikow
oszolomstwo
Co napisal nospam o pozytywnym wplywie alkoholu na plod i ciaze
Gronkowiec